معاون استاندار فارس گفت: مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم نیز تعطیل شده است و به خاطر حفظ سلامتی مردم از پذیرش مسافران نوروزی معذور هستیم.
کد خبر: ۸۲۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 09 March 2020

تکذیب رها شدن بیمار کرونا در مرودشت

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرماندار ویژه شهرستان مرودشت همچنین در مورد انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر رها شدن یک بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: این موضوع صحت ندارد و فردی که در این فیلم حضور دارد، یک معتاد متجاهر است.

پیکری در ادامه با اشاره به برگزاری مستمر و روزانه جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان مرودشت افزود: تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان صورت گرفته و آموزش‌ها و توصیه‌های لازم نیز از طریق فضای مجازی به مردم ارایه شده است.

وی ادامه داد: فعالیت بازار به جز داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی را محدود به ساعت ۱۰ الی ۱۶ کردیم و واحدهای صنفی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده‌اند که نظارت لازم نیز بر عملکرد آنان وجود دارد.

 

تعطیلی تخت جمشید و نقش رستم

معاون استاندار فارس گفت: مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم نیز تعطیل شده است و به خاطر حفظ سلامتی مردم از پذیرش مسافران نوروزی معذور هستیم.
پیکری افزود: فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی نیز تعطیل شده است و اجازه ورود افراد غیربومی به مرودشت را نمی‌دهیم.

 

پنج بیمار مثبت کرونایی از مرودشت به شیراز اعزام شدند

وی همچنین در مورد تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان مرودشت گفت: تا کنون تست پنج بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شده است که برخی از این بیماران بومی شهرستان نبودند و با توجه به اینکه مرودشت یکی از قطب‌های پزشکی استان فارس محسوب می‌شود از شهرهای مجاور از بوانات، مرودشت و زرقان افراد مشکوک به این بیمارستان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: این بیماران به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز انتقال داده شده اند.

با شناسایی ۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس آمار کنونی مبتلایان فارس به ۱۰۴ نفر رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش نشده است، هم اکنون ۵۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۵۲ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار