غلامرضا طحان:
به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: پیش فروش اینترنتی و همچنین حضوری بلیت سفرهای نوروزی زمینی در استان آغاز شد .
کد خبر: ۸۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 01 March 2020

نتیجه تصویری برای اتوبوس نوروز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان صبح یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی حمل و نقل پایانه‌های جاده‌ای آغاز شده است، بیان داشت: این کار با هدف ایجاد فرصت کافی برای مسافران و برنامه‌ریزی دقیق سفر از ۱۲ اسفند ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می‌شود، تاکید کرد)

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به سایت‌های  http://safar۷۲۴.com ، http://www.payaneh.ir اقدام به تهیه بلیت از شرکت‌های حمل و نقل برای تمامی نقاط کشور کنند، بیان کرد: خرید اینترنتی بلیط از مراجعه حضوری به پایانه‌ها نیز می‌کاهد.

طحان بیان کرد: کنترل محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب از سوی راهداری استان سمنان طی ایام نوروز انجام خماهد شد تا بتوانیم شاهد بهترین خدمات به مردم باشیم.

وی افزود: تمامی هموطنان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از طریق تلفن گویا و سامانه ۱۴۱ حمل و نقل و راهداری در میان بگذارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار