مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: تاکنون در سطح استان اردبیل 172 هزار و 135 جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.
کد خبر: ۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 24 August 2015
به گزارش ایرنا از ثبت احوال استان اردبیل، اسد حسن زاده روز دوشنبه در گزارشی از عملکرد اداره کل ثبت احوال استان در سال های 92 و 93 با اشاره به راه اندازی ایستگاههای صدورکارت شناسائی ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان در اردبیل برای اولین بار در کشور افزود: با تلاش همکاران توانستیم در این مدت استان برتر در راه اندازی و تجهیز ایستگاههای کارت شناسائی ملی هوشمند باشیم.
وی اظهار کرد: با راه اندازی صدورشناسنامه تحت وب در تمامی ادارات تابعه در حال حاضر تمام شناسنامه ها در محل سکونت و بدون نیاز به محل صدور اولیه و تولد به صورت مکانیزه و در حداقل زمان متصور صادر می گردند و بسیاری از مسافرتهای متقاضان به این منظور حذف گردیده است.
او با اشاره به تهیه و اجرای آرشیو یک میلیون و 233 هزارو 627 سند بیان کرد: کسب رتبه اول صدور کارت شناسائی هوشمند ملی در کشور، افتتاح 9 دفتر ICT در سطح استان، فراهم نمودن امکان اتصال سامانه جامع نظارت به سامانه شبکه مرکزی سازمان، افزایش پهنای باند و ایجاد اطاق سرور وتجهیز آن و کسب بالاترین درصدهای ثبت در مهلت قانونی ولادت و وفات به طوری ( ثبت ولادت 5/99 درصد در مهلت قانونی و وفات بالای 99 درصد ) را از جمله موفقیت های به دست آمده توسط این اداره می باشد.
حسن زاده با اشاره به تنظیم 50 هزار و 365 سند ولادت و 14 هزار و 921 مورد سند وفات تصریح کرد: صدور 156 هزار و 576 مورد شناسنامه، صدور 15 هزار و 559 مورد شناسنامه المثنی، صدور 172 هزار و 135 مورد شناسنامه مکانیزه، صدور گواهی وفات به تعداد 27 هزار و 685 مورد و رفع مغایرت های اسناد هویتی به تعداد 4 هزار و 64 مورد از جمله اقدامات اداره کل ثبت استان در طول 2 سال اخیر می باشد.
مدیرکل ثبت احوال استان از وجود 2 هزار و 21 مورد پرونده کیفری و حقوقی در ثبت احوال خبر داد و گفت: در این مدت به استعلامات دوایر دولتی و مشمولان وظیفه عمومی به تعداد 26 هزار و 452 مورد پاسخ داده شده است.
وی انعقاد تفاهم نامه های متعدد با شرکت پست استان و کانون خدمات ثبتی غیردولتی، سازمان آموزش و پرورش، اداره کل بهزیستی و سایر ارگان ها و مراجع مربوطه با هدف تسهیل ارائه خدمات به مراجعان و توسعه سطح کمی و کیفی خدمات در تمامی نقاط استان را از دیگر اقدامات اداره کل ثبت احوال استان عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار