مدیر بنیاد مسکن شهرستان بیله سوار از اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ 15 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمدعلی رحیمی ۲۶ فروردین به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن در تشریح عملکرد یک ساله بنیاد مسکن شهرستان بیله سوار اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستایی بیله سوار با بهسازی و آسفالت معابر داخل روستایی در ۹ روستا با حجم عملیات ۳۷ هزار و ۴۳۹ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان بهره برداری شده است.

رحیمی افزود: تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی نیز در ۱۱ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی بیان کرد: ساخت مسکن روستایی شامل ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تومانی ساخت مسکن و به تعداد ۲۲۸ واحد مسکونی بوده و ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن و به تعداد ۴۸۸ واحد مسکونی بوده است.

مدیر بنیاد مسکن بیله سوار ادامه داد: ساخت مسکن شهری نیز با اجرای پروژه ۲۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن بیله سوار با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: احداث واحد‌های مسکونی بازسازی از سیل نیز شامل ساخت ۴۴ واحد مسکونی بازسازی از سیل با اعطای ۳۵۲ تن سیمان و ۴۴ تن میلگرد و ۴۴ دستگاه اسکلت پیچ و مهره‌ای و تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به تعداد ۴۴ فقره و کمک بلاعوض اعطایی به مبلغ دو میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان برای ۲۷ واحد مسکونی انجام شده است.

رحیمی عنوان کرد: تملک، واگذاری زمین روستایی، صدور سند و ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز شامل تملک زمین جهت واگذاری به روستاییان و عشایر واجدالشرایط جهت ساخت مسکن به میزان ۶/۷۸ هکتار از امور اراضی و ۱۸/۰۱هکتار از منابع طبیعی انجام یافته است و ۴۲ قطعه زمین در ۹ قشلاق به افراد واجدالشرایط واگذار شده است.

وی درخصوص صدور سند مالکیت نیز گفت: صدور سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بیله سوار طی یک سال اخیر به تعداد ۲۰۱ جلد سند مالکیت در سطح شهرستان صادر شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بیله سوار خاطرنشان کرد: ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز در این شهرستان به تعداد ۵۰۵ مورد انجام یافته است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار