رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند و نمی‌خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند.
کد خبر: ۸۱۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 07 January 2020

تابناک فارس به نقل زا خانه ملت: جمشید جعفرپور در واکنش به حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی در اینستاگرام، گفت: این اتفاق معیار بسیار خوبی است که میزان تعهد رسانه های غربی به آزادی بیان را نشان می دهد.نماینده مردم لارستان، خنج،‌گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی در عراق و همچنین ایران نشان داد که وی شخصیت بسیار محبوبی در جهان است و اقدامات بیگانگان تاثیری در کاهش محبوبیت وی ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی در فضای مجازی نشان دهنده آن است که دشمنان نمی خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند.

جعفرپور با بیان اینکه این اقدام هیچ توجیهی ندارد، گفت: مدیران اینستاگرام در جهت همان کسانی که سردار سلیمانی را ترور فیزیکی کردند، حرکت می کنند و با این اقدام خود به دنبال ترور شخصیتی سردار سلیمانی هستند اما راه به جایی نمی برند. وی با بیان اینکه مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند، اظهار داشت: البته ما انتظاری از این رسانه ها که کاملاً به نظام استکباری وابسته هستند، نداریم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار