فرماندار لامرد با اشاره به آمادگی کامل برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات اسفندماه ۹۸ گفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه جاری در فرمانداری این شهرستان انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۸۰۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 25 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا:حسین شبانی نژاد با اشاره به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور، افزود: در اجرای ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۱ آئین‌نامه اجرایی آن، ‌ثبت‌نام ازداوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هفته آینده (10 آذر) تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذرماه به مدت هفت روز انجام می شود.

وی گفت: لازم است داوطلبان؛ اطلاعیه های مربوط به ستاد انتخابات و قوانین مربوطه را مطالعه کنند و ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مُهر افزود:‌ داوطلبان باید در مهلت تعیین‌شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز ضمن مراجعه به فرمانداری لامرد، اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود و همزمان با این انتخابات در استان‌های تهران،‌ خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم اولین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار