رئیس هیئت‌مدیره باشگاه کارا از صحبت‌های اخیر مدیرکل ورزش و جوانان فارس انتقاد کرد و گفت: مدیر ورزش فارس شناخت کافی از فوتبال استان ندارد.
کد خبر: ۷۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 19 August 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:بی‌تفاوتی مدیر‌‌کل ورزش و جوانان به رده‌بندی و امتیازات تیم‌های فوتبال استان و جایگاه فعلی آنان، انتقاد رئیس هیئت‌‌مدیره باشگاه کارا را برانگیخت.

بر این اساس، در جلسه تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان فارس حیدرعلی کامیاب مدیر‌کل ورزش و جوانان این استان در تشریح وضعیت فوتبال فارس تنها به تعریف و تمجید و بیان مشکلات تیم‌های فجر شهید سپاسی و برق شیراز پرداخت.

وی در حالی از تیم‌های برق و فجر صحبت کرد که تیم کارا شیراز فصل گذشته با حمایت بخش خصوصی توانست با فرصت دادن به جوانان این استان، مقتدرانه به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کند و جام قهرمانی را بالای سر بگیرد اما در کمال تعجب کامیاب هیچ سخنی در مورد حضور این تیم در لیگ دسته دوم و فعالیت آن بیان نکرد که گویی این تیم در استان وجود ندارد.

رئیس هیات‌مدیره باشگاه کارا شیراز که از این موضوع ناخشنود بود از کامیاب انتقاد کرد و از وی خواست در مورد فوتبال این استان شناخت بیشتری به دست آورد تا همچون گذشته که تیم برق در زمان مدیریت او دچار بحران‌های شدیدی شد و تمام اعتبار خود را از دست داد، این بار تمام ورزش استان دچار بحران نشود.

صمد قربانی‌زاده افزود: ما برای کمک به ورزش فارس و نجات جوانان از آسیب‌های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت آنها، تاکنون هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌ایم و همچنان هم در حال هزینه کردن هستیم و با این شرایط، شایسته مدیرکل ورزش و جوانان یک استان نیست که که در جمع خبرنگاران از فعالیت‌ها و موفقیت‌های تیم کارا که بدون هیچ‌گونه ادعایی در حال فعالیت است و تاکنون هیچ‌گونه کمکی هم از هیچ نهادی درخواست نکرده صحبتی نکند.

وی تصریح کرد: اینگونه مدیریت نه تنها نمی‌‌تواند مشکلات ورزش و جوانان استان را برطرف کند بلکه باعث بروز مشکلات دیگری نیز خواهد شد.

این فعال ورزشی با بیان این که مدیریت تنها پشت میز نشستن نیست، ابراز داشت: حضور در جمع ورزشکاران و تیم‌ها، قوت قلب دادن به باشگاه‌های مختلف ورزشی در رشته‌های گوناگون، مشورت با صاحبنظران، درک پدرانه و دلسوزانه مسائل و مشکلات ورزشکاران از طریق ایجاد ارتباط متواضعانه و رو در رو با آنان می‌تواند در حل مشکلات ورزش فارس تاثیری عمیق و راستین بگذارد و توسعه و پیشرفت فوتبال این استان را رقم زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار