مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لامرد گفت:منطقه آبگرم این شهرستان یکی از مکان های مناسب گردشگری لامرد است که متاسفانه تاکنون مورد توجه قرار نگرفته و مغفول مانده است.
کد خبر: ۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶ 25 February 2015
به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا علی تقی زاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لامرد ویژه نوروز 94، بیان کرد: آبگرم درفاصله ٢٠کیلومتری شهرلامرد واقع شده و در زمره بهترین آبگرم های دنیاست،این چشمه منحصر به فرد،علاوه بر قابلیت های گردشگری خواص معدنی و درمانی نیز دارد.

وی افزود: آبگرم لامرد درتمام فصول سال پذیرای گردشگران داخلی ازتمام نقاط کشور و خارج به ویژه از کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی اروپاست .

تقی زاده اظهارداشت: منطقه تفریحی و توریست درمانی آبگرم لامرد از ظرفیت های فراوانی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است اما برای استفاده بهینه از این قابلیت ها ضروری است همه نهادها و دستگاه های متولی برای فراهم کردن امکانات اولیه رفاهی و خدمات مناسب در این منطقه همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبااشاره به لزوم ارائه خدمات مناسب به گردشگران شهرستان لامرد اضافه کرد:گردشگری در رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی این شهرستان نقش مهم و اساسی دارد از این رو باید شرایط معرفی آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری و حضور هرچه بیشتر گردشگران به این شهرستان به بهترین نحو فراهم شود.

او ادامه داد:برای نوروز 94، امکانات اقامتی و اسکان در کمپ های هلال احمر و 136 کلاس درس آموزش وپرورش برای گردشگران در شهرستان لامرد فراهم شده است.

تقی زاده بیان کرد:تهیه وچاپ نقشه راهنما، استقرار پایگاه های اورژانس جاده ای، کشیک بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان، استقرار ایستگاه های نیروی انتظامی، ساماندهی محورها و راه های مواصلاتی ورودی،آماده باش ناوگان حمل و نقل جاده ای و کشیک امداد خودروهای سطح جاده ای از برنامه های پیش بینی شده برای رفاه حال گردشگران در نوروز 94 این شهرستان است.

وی افزود:برای ایام نوروز وضعیت راه های ارتباطی، برق، آب آشامیدنی، دفع فاضلاب سرویس های بهداشتی، جلوگیری از تردد وسایل نقلیه سنگین در همجواری مناطق گردشگری، نصب تابلوهای هشدار دهنده و امداد و نجات و همچنین موضوع تامین امنیت مناطق گردشگری این شهرستان باید بررسی و ساماندهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار