آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به ۵ مرداد سالروز بزرگداشت اقامه نماز جمعه، افزود: نماز جمعه پایگاه مقاومت اسلامی در دنیا است و همه دنیا می‌دانند که روز جمعه با اراده پولادینی از ناحیه مؤمنان مواجهند؛ مؤمنانی که در یک اجتماع عظیم و وحدت‌بخش گردهم می‌آی
کد خبر: ۷۶۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 27 July 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت ا... دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به ۵ مرداد سالروز بزرگداشت اقامه نماز جمعه، افزود: نماز جمعه پایگاه مقاومت اسلامی در دنیا است و همه دنیا می‌دانند که روز جمعه با اراده پولادینی از ناحیه مؤمنان مواجهند؛ مؤمنانی که در یک اجتماع عظیم و وحدت‌بخش گردهم می‌آیند.
امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند این رسانه چهره به چهره را که می‌خواهد در مقابل ظلم و ظالم بایستد، تضعیف کنند، اما نمی‌دانند نماز جمعه سنت رسول گرامی اسلام (ص) است.
خطیب جمعه شیراز، رشد تقوا در افراد را از اثرات مثبت نماز جمعه اعلام و خاطرنشان کرد: تقوا عاملی است که در گرفتاری‌های فرد و جامعه می‌تواند یاریگر انسان باشد.
او گفت: تقواست که سبب می‌شود افراد در انتخابات فریب فریب کاران را نخورند و کسانی را برگزینند که در پایان نگویند فلانی ما را فریب داد.
آیت ا... دژکام، استقامت در برابر تهدیدات و مکر دشمنان را ثمره دیگر تقوای سیاسی دانست و یادآور شد: در تحریم‌های فلج‌کننده آمریکا، باتقوا‌ها محکم ایستادند، اما کاپیتالیست‌ها در زمین دشمن بازی کردند و تسلیم شدند، زیرا تقوا نداشتند.
امام‌جمعه شیراز همچنین تقوا را مانع بی‌حیایی دانست و اظهار داشت: بی‌حیایی اقسامی دارد و یکی از اقسام آن بی‌حیایی در لباس و پوشش است چراکه فرد بی‌حیا می‌خواهد جلوه گری و خودنمایی کند.
نماینده، ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به رونق تولید، شعار سال گفت: این شعار باید در استان نمود پیدا کند و طبق بودجه امسال باید ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد شود و همه دست اندر کاران و مسئولان مرتبط باید تلاش کنند این موضوع محقق شود.
وی اشاره‌ای هم به پتروشیمی‌های فارس داشت و گفت: الزاما چهار پتروشیمی باید در فارس ایجاد شود و امکانات مالی برای استان تامین شده، اما متاسفانه بعضی‌ها در راه اندازی این چهار طرح مهم پتروشیمی سنگ اندازی می‌کنند که لازم است مسئولان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار