رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز اظهار امیدواری کرد که مسؤولان و شخصیت‌های صاحب نفوذ از جمله نماینده فارس و نایب رئیس شورای عالی استان‌ها (کشور)، استاندار فارس و مجمع نمایندگان استان در مجلس به موضوع عضو شورای شهر شیراز ورود کنند و با گفتگو و تعامل با دستگاه قضا این مسأله را حل کنند.
کد خبر: ۷۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 13 July 2019

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با اشاره به حکم زندان و تبعید «مهدی حاجتی» -عضو شورای شهر شیراز، گفت: فراموش نکنیم که که اگر شوراها مصونیت قضایی نداشته باشند و نتوانند مسائل مردم و شهروندان را بیان کنند، هرگز توانمندی‌ها و رسالت شوراها هم محقق نخواهد شد.

جعفری تصریح کرد: در چنین وضعیتی مردم گمان می‌کنند که اگر قرار بر این باشد که نماینده انتخاب کنند اما ناگزیر به محافظه‌کاری شود و حتی برای حرف زدن هم دچار لکنت زبان باشد، بهتر است که وقت و انرژی خود را صرف فعالیت و شرکت در انتخابات نکنند.

وی در عین حال تقویت همبستگی داخلی را بهترین سپر در مقابل تهدیدات خارجی توصیف کرد و گفت: نباید کاری کنیم که رفتارهای ما موجب شود که گَرد ناامیدی در جامعه پاشیده شود و استقبال از صندوق‌های رأی به عنوان ضامن مشروعیت نظام کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با استقبال از تحولات اخیر در سطوح مختلف دستگاه قضایی، گفت: خوشبختانه با تغییرات اساسی که در سطوح ملی و استانی در دستگاه قضا شاهد بوده‌ایم، دیدگاه‌های معقولانه‌تری در این مجموعه حاکم شده است.
 

وی اظهار امیدواری کرد که مسؤولان و شخصیت‌های صاحب نفوذ از جمله نماینده فارس و نایب رئیس شورای عالی استان‌ها (کشور)، استاندار فارس و مجمع نمایندگان استان در مجلس به موضوع عضو شورای شهر شیراز ورود کنند و با گفتگو و تعامل با دستگاه قضا این مسأله را حل کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ماهم امیدواریم مسئولان محترم در این خصوص همفکری و همکاری جدی داسته باشند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار