معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه اجرای مُر قانون در انتخابات مدنظر است، ضمن تأکید بر برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نیز گفت: طبق قانون اجازه فعالیت غیرقانونی به هیچ فردی نخواهیم داد.
کد خبر: ۷۵۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 03 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:سید احمد احمدی‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه نمایشگاه قاچاق کالا جنب دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بحث انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: برای مجریان انتخاباتی سلامت، امنیت و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اجرای مُر قانون در انتخابات مدنظر است، ضمن تأکید بر برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نیز گفت: طبق قانون اجازه فعالیت غیرقانونی به هیچ فردی نخواهیم داد.

احمدی زاده تأکید کرد: فعالیت کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات، به‌دقت رصد می‌شود و اگر مورد خاصی از فعالیت‌های غیرقانونی مشاهده شد، نماینده شورای نگهبان و بازرسان انتخاباتی موضوع را رصد خواهند کرد.

وی در مورد شائبه حمایت فرمانداران یا بخشداران از کاندیداهای خاص نیز گفت: اگر به‌صورت مستند موردی در این خصوص مشاهده شد که فرماندار یا بخشداری از کاندیدای خاصی با امکانات دولتی جانب‌داری کرده، حتی شب انتخابات نیز که باشد، وی را تغییر خواهیم داد.

این مقام مسئول همچنین از معارفه فرمانداران جدید شهرستان های پاسارگاد و سروستان نیز خبر داد.

سید احمد احمدی زاده افزود: فرماندار جدید پاسارگاد فردا پنج‌شنبه و فرماندار جدید سروستان نیز روز شنبه هفته آینده معارفه خواهند شد.

وی در مورد انتصاب فرماندار جدید شهرستان جهرم نیز گفت: برای این فرمانداری نیز به‌زودی نماینده عالی دولت در این شهرستان معرفی می‌شود.

احمدی زاده در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران نیز، شایعه تغییر داوود ایوبی فرماندار ممسنی را تکذیب کرد.

این مقام مسئول در مورد اقدامات انجام‌شده برای انتخابات مجلس یازدهم نیز گفت: ستاد انتخابات در این راستا تشکیل‌شده و فرمانداران و بخشداران نیز با انجام کلاس‌های آموزشی توجیه خواهند شد.

وی ادامه داد: در انتخابات آتی، آموزش استانی و ملی برای فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار