حیات الغیب گفت: زندانیان استان فارس در بیش از 40 رشته فنی و حرفه ای با همکاری مراکز فنی و حرفه ای در زندانهای استان آموزش می بینند و مجموعه زندانها به منظور درآمدزایی برای این افراد آسیب دیده اجتماع آمادگی همکاری را دارد.
کد خبر: ۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 11 August 2015
سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های فارس در جلسه اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده آنان، اظهار کرد: در مجموعه استان19 مرکز اصلاحی و تربیتی وجود دارد و باتوجه به اینکه اکثر زندانیان زندانهای استان محکوم هستند می توان در زمینه اشتغال آنان برنامه ریزی گسترده ای انجام داد.

وی افزود: با برنامه ریزی در زمینه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان علاوه بر درآمدزایی برای فرد زندانی و خانواده اش می توان بازگشت مجدد آنان به زندان را نیز کاهش داد.

وی ادامه داد: پتانسیل و ظرفیتهای خوبی از نظر فضای کارگاهی و نیروی انسانی در زندانهای استان وجود دارد و در تعامل با بنیاد تعاون زندانیان در زمینه اشتغال مولد و درآمدزایی آنان به صورت مشارکتی می توانیم با خیرین در زمینه اشتغال همکاری داشته باشیم.

مدیرکل زندانهای فارس تأکید کرد: زندانیان در بیش از 40 رشته فنی و حرفه ای با همکاری مراکز فنی و حرفه ای در زندانهای استان آموزش می بینند و مجموعه زندانها به منظور درآمدزایی برای این افراد آسیب دیده اجتماع آمادگی همکاری را دارد.

حیات الغیب افزود: علاوه بر فراهم نمودن زیرساخت برای زندانیان در داخل اندرزگاه ها، می توانیم برای زندانیان رأی باز نیز شرایط آموزش و اشتغالزایی را فراهم کنیم.

گفتنی است در این جلسه، مدیرکل زندانهای فارس، کشوری معاون سلامت و اصلاح و تربیت، اسکندری مدیر زندان مرکزی شیراز، محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز، مختارنژاد و غلامی از اساتید خاتم کاری حضور داشتند.

در ادامه خیرین به همراه اسکندری مدیر زندان مرکزی شیراز از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی شیراز بازدید کردند.
برچسب ها: زندان ، زندانیان ، زندانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار