جالب اینجاست که اتفاقا اولین بازی فجر سپاسی در مقابل تیمی بود که امتیاز بهمن شیراز را خریده بود و اگر کمی بخار داشتیم این بازی باید دربی شیراز می شد.به هر حال تیم فجر بازی اول خود مقابل خونه به خونه بابل را با پیروزی پشت سر گذاشت و بر حسب تفاضل گل در رده سوم جدول قرار گرفت و یکشنبه 1 شهریور با پیکان صدر نشین مسابقه خواهد داد.امیدواریم فجر با تیمی که 80 درصدش سرباز است (که البته خوب هایش به بقیه تیم ها رسیده) و بودجه ای که همیشه کم بوده و خواهد بود و . . . بتواند به لیگ برتر صعود کند و خاتمه بدهد این حقارت را . . .
کد خبر: ۷۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 18 August 2015

به گزارش تابناک فارس:رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور دوشنبه 26 مردادماه  در حالی آغاز شد که در این فصل به دلیل یک گروهی شدن لیگ یک و حضور 20 تیم در یک جدول، تیم‌ها باید 38 بازی در یک ‌فصل انجام دهند که از هم از نظر مالی، هم استقامتی و بدنی، فشار بالایی به بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها وارد خواهد شد.

در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور این فصل تیم‌های مس رفسنجان، نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان، فجر شهید سپاسی شیراز، شهرداری اردبیل، گیتی‌پسند اصفهان، پاس همدان، ایران جوان بوشهر، نفت آبادان، پارسه تهران، نفت مسجدسلیمان، آلومینیوم‌سازی اراک، خونه به خونه بابل، فولاد یزد، داماش گیلان، ماشین‌سازی تبریز، خیبر خرم‌آباد، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران حضور خواهند داشت.

در بین این تیم‌ها جای خالی بهمن شیراز تیمی که پس از سال‌ها تلاش توانست پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند و به لیگ دسته یک برسد حس می‌شود.

تیم بهمن شیراز که فصل پیش با هدایت وحید رضایی و با استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه استان فارس توانسته بود به لیگ دسته یک صعود کند به دلیل مشکلات مالی توانایی شرکت در مسابقات را نداشت و با فروش امتیاز خود به تیم خونه به خونه بابل، آب سردی بر تن بی‌جان فوتبال فارس ریخت تا در این فصل از رقابت‌های لیگ یک تنها امیدمان به تیم فجر شهید سپاسی باشد.

جالب اینجاست که اتفاقا اولین بازی فجر سپاسی در مقابل تیمی بود که امتیاز بهمن شیراز را خریده بود و اگر کمی بخار داشتیم این بازی باید دربی شیراز می شد.به هر حال تیم فجر بازی اول خود مقابل خونه به خونه بابل را با پیروزی پشت سر گذاشت و بر حسب تفاضل گل در رده سوم جدول قرار گرفت و یکشنبه 1 شهریور با پیکان صدر نشین مسابقه خواهد داد.

اما بشنوید از وضعیت تیم فجر سپاسی از زبان سرمربی تیم:

سرمربی فجر گفت: من هیچ قولی برای صعود نمی‌دهم اما قول می‌دهم که کادر فنی و بازیکنان با تمام وجودشان در مسابقات حضور یابند و از هیچ تلاشی برای صعود به لیگ برتر دریغ نکنند.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این فصل 80 درصد از بازیکنان تیم را سربازان تشکیل می‌دهند که یا کارت معافیت آنان باطل‌شده و یا به‌تازگی مشمول خدمت سربازی شده‌اند و برای گذراندن دوره خدمت به فجر آمده‌اند و چند نفر بازیکنان فصل گذشته به همراه تعدادی بازیکن امید در فصل جاری فجر را همراهی خواهند کرد.

امیدواریم فجر با تیمی که 80 درصدش سرباز است (که البته خوب هایش به بقیه تیم ها رسیده) و بودجه ای که همیشه کم بوده و خواهد بود و . . . بتواند به لیگ برتر صعود کند و خاتمه بدهد این حقارت را . . .


برد سربازان فجر در بازی ای که باید دربی می بود...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار