کد خبر: ۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 10 August 2015
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی نماینده مجلس هفتم در پاسخ به سوالی در خصوص هجمه های اخیر به آیت الله هاشمی رفسنجانی به بهانه یکی از سخنان اخیر وی، اظهار کرد: از آنچه که امروز در رسانه ها تحت عنوان "توهین هاشمی به روستاییان" مطرح است کدام عاقل دین باور، انقلاب شناس و دلسوز نظام می پذیرد که منظور آیت الله هاشمی توهین به روستاییان است و چه کسی قبول می کند که این هجمه ها شروع شود؟ من محال می دانم این عبارت منظور توهین آمیز و حتی تحقیرآمیزی داشته است، بلکه آقای هاشمی اشاره به برخی افراد داشته است و نه هویت روستایی.

وی افزود: اگر بر فرض محال هم چنین به نظر برسد که آقای هاشمی چنین قصدی داشته اند، آیا باید این جو را ساخت؟ تحریک روستاییان علیه یک مقام رسمی جمهوری اسلامی و یک فرد زجر کشیده در انقلاب و القای این معنا که وی به آنها توهین کرده در راستای اهداف کیست؟ آیا به مصلحت نظام است؟ آیا منافع ملی را در نظر می گیرند؟ هرچند عقلا جلوی این حرکت را خواهند گرفت و همه می دانند به قول علما یک اشتباه «ملّالغتی» و بچه گانه است. البته مردم باید بدانند کسانی که این کارها را انجام می دهند یک ریشه فساد در ذهن دارند.

وی تأکرد کرد: اینها حوادثی است که افراد منظوری از آن دارند، زیرا قطعا منظور آقای هاشمی قصد توهین و تحقیر روستاییان را نداشته است، به ویژه آنکه ایشان خودش اهل دهات است و به آن افتخار می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار