در بازدید نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس از بازار موسوم به ' شیطان' در شیراز 240 قطعه پرنده از فروشندگان متخلف ضبط شد که از این تعداد 210 پرنده که قابلیت رها سازی در طبیعت را دارند در زیستگاه اصلی خود رها می شوند.
کد خبر: ۷۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس: حمزه ولوی مدیر کل این اداره با بیان این مطلب افزود:این 240 قطعه پرنده شامل 146 قطعه سهره،41 قطعه مرغ مینا،16 قطعه بلبل خرما و 37 قطعه طرقه است .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس هم بیان داشت: نیروهای یگان این اداره کل همچنین 17 قبضه اسلحه که سه قبضه آن غیر مجاز است در شهرستان های این استان کشف کردند .

مجتبی شکرانه، به مواردی همچون، کشف یک قبضه اسلحه ، 55 قطعه تیهو و سه قطعه قمری در شهرستان لار، یک قبضه سلاح و 11 قطعه تیهو در شهرستان لامرد، یک قبضه سلاح در شهرستان داراب ، یک قبضه سلاح غیر مجاز در شهرستان قیرو کارزین ، یک قبضه سلاح ، سه قطعه کبک و یک کبوتر در شهرستان سپیدان و یک اسلحه غیرمجاز در شهرستان سروستان فارس اشاره کرد.

او از شهروندان و دوستداران طبیعت و حیات وحش درخواست کرد در صورت مشاهده خرید و فروش هرگونه پرنده مراتب را با شماره تلفن 1540 به اطلاع محیط بانان این اداره کل برسانند تا متخلفان فرصت آزار و اذیت و محبوس کردن این آفریده های الهی را نیابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار