معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: دولت تدبیر و امید در طول مدت خدمت خود امید و نشاط را به جامعه تزریق کرد و مدیران در هفته دولت با تبلیغ مناسب و دفاع منطقی از عملکردها، دولت را از مظلومیت نجات دهند.
کد خبر: ۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: خلیل رضائیان در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دولت در شیراز افزود: امسال باید با کمک همه مدیران خدمات دولت پررنگ تر معرفی و ارائه شود.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت تاکنون توانسته است اقدامات بزرگی را انجام دهد که باید با تبلیغ مناسب و بدون بزرگنمایی اطلاع رسانی شود.

او اظهار کرد: دولت علاوه بر ایجاد فضای امید و نشاط توانست حداقل این اطمینان و باور را در مردم ایجاد کند که با برنامه ریزی در پیشبرد اهداف خود حرکت می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: دولت مصمم است از حداقل امکانات و منابع در چهارچوب بضاعت فکری خود حداکثر بهره برداری را داشته باشد.

رضائیان گفت: یکی از دستاوردهای دیگر دولت ساماندهی وضعیت اقتصادی و کنترل تورم بوده به نحوی که هم اینک اقتصاد از حالت افسار گسیخته قبل خارج شده است.

وی توافق هسته ای کشورمان با گروه 1+5 را از اقدامات و دستاوردهای بسیار مهم دولت تدبیر و امید طی یک سال گذشته دانست و گفت: این موفقیت سبب شد تا امید و نشاط در جامعه گسترش یابد و روحیه خدمت و تلاش در نزد مدیران دستگاههای اجرایی تقویت شود.

او گفت: ما باید بکوشیم تا با استفاده از ظرفیت ها و مکانیزم های جدید و بهره گیری از ظرفیت و توان رسانه ها، خدمات دولت را به شکل مطلوب به افکار عمومی منتقل کنیم.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار