در ادامه مسابقات تیروکمان جام جهانی که در شانگهای چین در حال برگزاری است، تیم ریکرو مردان با شکست برابر تیم هند حذف شد و از دور مسابقات کنار رفت.
کد خبر: ۷۴۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 08 May 2019

به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، در ادامه مسابقات تیروکمان جام جهانی که در شانگهای چین در حال برگزاری است، تیم ریکرو مردان در نخستین دیدار مرحله حذفی برابر تیم هند شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، صادق اشرفی و محمدصادق کبودانی در نخستین دیدار مرحله حذفی مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب این تیم شد و از دوره رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

تیم بانوان ایران نیز دور نخست استراحت دارد و در مرحله یک‌هشتم مقابل انگلیس قرار می‌گیرد.

همچنین تیم میکس ایران با ترکیب محمدصادق کبودانی و نیلوفر علیپور در نخستین دیدار برابر مغولستان به میدان رفتند که ملی‌پوشان ایران در این دیدار در تیر طلایی پیروز و به مرحله یک‌هشتم راه یافتند.

ایران در این مرحله برابر تیم انگلیس قرار می‌گیرد.

در بخش ریکرو انفرادی زنان نیز پارمیدا قاسمی با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب کمانداری از بنگلادش شد و از صعود به مرحله بعد بازماند. زهرا نعمتی نیز برابر نماینده ژاپن با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید. وی در مرحله یک بیست و چهارم برابر نماینده آلمان با نتیجه ۶ بر ۴ این کماندار را شکست داد و در دور سوم باید به مصاف کمانداری از آمریکا برود.

همچنین نیلوفر علیپور در دور دوم نماینده هند را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد و باید در دور سوم به مصاف کمانداری از کره جنوبی برود. شیوا شجاع مهر نیز در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ برابر نماینده آمریکا شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

پیش از این در بخش ریکرو انفرادی مردان، هر ۳ نماینده کشورمان حذف شده بودند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار