نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از اجرای چندین پروژه ورزشی در این شهرستان با اعتباری افزون‌بر 20 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 29 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در شهرستان جهرم در حال اجرا است، اظهار داشت: این پروژه‌های ورزشی علاوه بر شهر جهرم در بخش‌های کردیان، سیمکان، مرکزی و خفر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در تمام بخش‌های شهرستان زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود، افزود: به همت وزارت ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان فارس و جهرم و همچنین وزارت نفت چندین زمین چمن مصنوعی در بخش‌های شهرستان احداث و آماده بهره‌برداری است.

رضایی افزود: توسعه متوازن در همه زمینه‌ها در برنامه کاری است و این زمین چمن‌های مصنوعی به صورت استاندارد جهت نشاط و سلامت جوانان در نقاط مختلف شهرستان احداث شده است.

وی بیان کرد: در آینده این زمین چمن‌های مصنوعی در کنار دیگر فضاهای و سالن‌های ورزشی در سایر نقاط شهرستان گسترش می‌یابد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اجرای سالن رزمی در بخش کردیان، سالن ورزشی خواهران در جهرم، سالن ورزشی در روستای بهجان سیمکان، خوابگاه ورزشکاران، زمین چمن بزرگ در خاوران و سالن ورزشی در کردیان و خفر را از جمله پروژه‌های در دست اجرای شهرستان جهرم عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار