فرماندار شیراز اعلام کرد: سال 98 سالی پر فراز و نشیب خواهد بود و وضعیت اقتصادی کشور نیز متاثر از این شرایط است و این انتظار وجود دارد که با وجود این مسایل، مدیران و کارکنان و روسای دستگاه های اجرایی شیراز اوضاع را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند.
کد خبر: ۷۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 27 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا امیری شنبه در جلسه تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شیراز افزود: سیلاب پنجم و ششم فروردین 98 در شیراز رخدادی بود که کل کشور و استان فارس را متاثر از خود کرد اما اقدامات بی نظیری پس از این حادثه انجام گرفت که باعث تقویت حس اعتماد عمومی شد.
وی ادامه داد: در یک روز حدود صدها خودرو در سیلاب شیراز آسیب دیدند و 21 نفر نیز جان خود را از دست دادند و رسیدگی و مدیریت این بحران با وجودی که همزمان سیل دوم نیز در روز بعد (ششم فروردین) به وقوع پیوست ،کار بسیار سنگینی را می طلبید.
فرماندار شیراز اضافه کرد: همزمان در حالی که به وضعیت آسیب دیدگان دروازه قرآن رسیدگی می کردیم به من اعلام می شد که نقاط مختلف کلانشهر شیراز دچار آبگرفتگی شده است.
وی اظهار داشت: تعدادی از پرسنل فرمانداری شیراز چهار شبانه روز بطور مداوم برای رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان در محل کار خود حاضر بودند.
فرماندار شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: شیراز یکی از پنج کلانشهر کشور است که جمعیت این شهر حدود 40 درصد کل جمعیت استان فارس را شامل می شود و همین نسبت در حوزه های بسیاری نظیر گردشگری و کشاورزی نیز دیده می شود.
امیری اضافه کرد: ظرفیت های عظیمی در کلانشهر شیراز وجود دارد و در این شرایط فرمانداری این شهرستان به عنوان مقر عالی دولت باید تاثیر خود را داشته و همه بخش های فرمانداری شیراز که مرکز مدیریت بحران این شهرستان است باید بصورت فعال ساماندهی شود.
وی گفت: سال 98 سالی پر فراز و نشیب خواهد بود و وضعیت اقتصادی کشور نیز متاثر از این شرایط است و این انتظار وجود دارد که با وجود این مسایل، مدیران و کارکنان و روسای دستگاه های اجرایی شیراز اوضاع را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند.
فرماندار شیراز افزود: در عرصه سیاسی سال 98 انتخابات مجلس را پیش رو داریم و باید بدانیم که این موضوع حاشیه های متنوعی را با خود می آورد که باید درک و درست مدیریت شود و در حوزه های دیگری نظیر اجتماعی ،عمرانی و فرهنگی نیز مسایل زیادی وجود دارد که باید مدنظر همه مدیران شهرستان شیراز قرار گیرد و به آنها رسیدگی شود.
محمد یوسف کاظمی معاون مدیرکل دفتر سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در این آیین گفت:امسال سال سختی در خصوص مسایل داخلی و امور بین المللی پیش روی کشور ماست؛ دشمنان این ملت تلاش دارند مردم را در مقابل حکومت قرار دهد اما قطعا با تلاش مسولان و هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی خواهد شد.
در این مراسم از تلاش های عزت الله جهانخواه معاون قبلی برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شیراز تجلیل و عبدالرسول حقیقی به عنوان سرپرست جدید این پست معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار