مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد گفت: پارسال 19 میلیارد و 327 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غير تحت حمايت پرداخت شد.
کد خبر: ۷۳۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 27 April 2019

«رضا زارع بیدکی» با بیان این که 37 هزار و 822 نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، تصريح كرد: طی سال گذشته 19 میلیارد و 327 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

وی با اشاره به این که با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود، افزود: در سال گذشته سه هزار و 256 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بیان کرد: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان در سال 97، 10 میلیارد و 718 میلیون تومان در قالب وام کارگشایی، هفت میلیارد و 96 میلیون تومان برای ایجاد اشتغال و یک میلیارد و 513 میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شد.

وی ادامه داد: دو هزار و 439 مورد از وام پرداختی در قالب کارگشایی، 576 مورد خودکفایی، 221 مورد تعمیر و ساخت مسکن و 20 مورد ودیعه مسکن بوده است.

زارع بیدکی افزود: تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و وام‌های محکومان به جرائم غیر عمد اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: طی این مدت يك هزار و 660 متقاضی نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌شده‌اند و درمجموع 11 میلیارد و 877 میلیون تومان وام به آنان اعطاشده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ادامه داد: 20 مورد وام کارگشایی به مبلغ 120 میلیون تومان نیز در سال 97 از محل وجوه اداره شده خیران به نیازمندان پرداخت شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار