مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به عملکرد بورس در هفته منتهی به اردیبهشت ماه گفت: معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس ۲۵۹ میلیون ۹۴۴ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۵۳۸ میلیارد ریال مبادله شد.
کد خبر: ۷۳۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 27 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به عملکرد بورس در هفته منتهی به اردیبهشت ماه اظهار داشت: معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس 259 میلیون 944 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 538 میلیارد ریال مبادله شد که 52 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی گفت: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سایپا، پتروشیمی شیراز و ذوب آهن اصفهان بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های بانک صادرات، بانک تجارت و ماشین‌سازی اراک با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

 

مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: همچنین سهام شرکت‌های پتروشیمی پارس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پارس خودرو بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، چادرملو و بانک ملت با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

ترابیان با بیان اینکه 28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: شاخص کل بازار در هفته گذشته به میزان 3865 واحد افزایش و به عدد 203776 رسید.

 

برچسب ها: بورس ، سهم بورس ، فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار