فرماندار ویژه جهرم گفت: باهمت شهرداری جهرم پروژه احداث پارک بانوان در جهرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.
کد خبر: ۷۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 07 August 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحرائیان با اشاره به تعداد افراد زیرپوشش برخی از دستگاه‌های اجرایی جهرم که برای غنی‌سازی اوقات فراغت خود اقدام کرده‌اند، گفت: از ابتدای تعطیلات تابستان 750 نفر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 12هزار نفر به پایگاه‌های بسیج، 6 هزار نفر نیز به اداره ورزش و جوانان و حدود 2هزار نفر به کانون‌های تربیتی آموزش‌وپرورش به‌منظور پرکردن اوقات فراغت خود مراجعه کرده‌اند.

وی با گلایه از اجرایی نشدن احداث پارک بانوان و خانواده در این شهرستان اظهار داشت: در سال 91 برای تحقق این امر مهم، وامی به مبلغ یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان پیگیری و 200 میلیون تومان آن نیز به‌عنوان هزینه اولیه پرداخت شد اما تاکنون اقدامی برای احداث این پارک صورت نگرفته است.

این مسئول تأکید کرد: امیدوارم باهمت شهرداری جهرم پروژه احداث پارک بانوان در این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود. 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بابیان اینکه اماکن گردشگری و تاریخی نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا می‌کنند، افزود: متولیان امر باید زمینه را برای جذب گردشگران بیشتر از اماکن گردشگری و تاریخی جهرم نسبت گذشته آماده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد انجمن خیران ورزشی در جهرم، اضافه کرد: باید حضور خیران در بخش ورزشی پررنگ‌تر شود زیرا ثواب آن در این بخش اگر از مدرسه‌سازی بیشتر نباشد کمتر نیز نیست.

صحرائیان خواستار اطلاع‌رسانی و هم‌افزایی در مورد برنامه‌های اوقات فراغت توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شد و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی دفترچه برنامه‌های اوقات فراغت را تهیه و در اختیار عموم قرار دهند و همچنین لازم است برنامه‌های خود را به اداره ورزش و جوانان که متولی اصلی این امر مهم است، ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار