حمید فدایی گفت: برگزاری نوروزگاه از مهم‌ترین اقدامات است که علاوه بر چیدن سفره هفت سین بر روی تختگاه هر روز موسیقی سنتی در نوروزگاه اجرا می‌شود. 
کد خبر: ۷۲۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حمید فدایی با اشاره به اقداماتی که در پایگاه میراث جهانی تخت جمشید برای ایام نوروز شده است، اظهار داشت: ساماندهی محوطه از اولویت‌ها بوده که از یک ماه گذشته اقدامات مربوط به آن انجام شده است. حمید فدایی با اشاره به اقداماتی که در پایگاه میراث جهانی تخت جمشید برای ایام نوروز شده است، اظهار داشت: ساماندهی محوطه از اولویت‌ها بوده که از یک ماه گذشته اقدامات مربوط به آن انجام شده است. 
وی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌هایی که در نوروز انجام می‌شود، گفت: برگزاری نوروزگاه از مهم‌ترین اقدامات است که علاوه بر چیدن سفره هفت سین بر روی تختگاه هر روز موسیقی سنتی در نوروزگاه اجرا می‌شود. 
مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با اشاره به برپایی غرفه‌های نوروزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی افزود: پایون‌هایی در این ارتباط ساخته شده که منظره بهتری به سایت تخت جمشید می‌دهد و علاوه بر آن مبلمان ویژه‌ای برای هدایت گردشگران در مسیرهای تعیین شده قرار داده شده است. 
فدایی بیان کرد: قاب استیج‌های زیبایی جایگزین لوله‌های داربستی در ورودی تخت جمشید شده که علاوه بر زیبایی بصری فضای بهتری نیز در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. 

برچسب ها: تخت جمشید ، نوروز98 ، کوروش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار