امام جمعه کازرون گفت: تا کی می‌خواهید به کسانی که جنایت کردند در حق این ملت دل خوش کنید؟ در سخنرانی‌ها از سخنان رهبری می‌گویند اما در عمل متفاوت است، اگر مسوولان به رهنمودهای رهبری چه در برجام و چه امروز در رابطه با مسائل اقتصادی و تعاملات با اروپا عمل می‌کردند، امروز مشکلات اقتصادی را به این شکل و حجم نداشتیم.
کد خبر: ۷۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 08 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فضائل ماه رجب اظهار داشت: رجب ماه دعا و استغفار است، سعی کنید از برکات و فضائل این ماه عزیز خدا بهره‌مند باشید و در حق یک‌دیگر و جامعه اسلامی‌ دعا کنیم.

امام جمعه کازرون به انتصاب آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: با توجه به احاطه وی و آشنایی کامل به مسائل قوه قضاییه که از اوایل انقلاب تجربه دارد انتصاب به‌جایی بود.

وی ادامه داد: نباید توقع داشت که همه مشکلات درونی قوه قضاییه یک شبه حل شود، اما با توجه به اینکه آیت‌الله رئیسی در هر مدیریتی که بوده، تحولات خوبی به‌وجود اورده است در منصب جدید نیز مثمر ثمر خواهد بود.

خرسند با بیان اینکه مردم از دولتمردان که اصرار دارند مجمع تشخیص مصلحت، fatf را تصویب کنند، سوال دارند گفت: قانون به اعضای مجمع تشخیص اختیار داده است. دولتی‌ها مجمع را در فشار قرار می‌دهند که چرا تصویب نمی‌شود. از طرفی می‌گویند تنها راه حل مقاومت است، این تناقضات پس چیست؟

وی تصریح کرد: تا کی می‌خواهید به کسانی که جنایت کردند در حق این ملت دل خوش کنید؟ در سخنرانی‌ها از سخنان رهبری می‌گویند اما در عمل متفاوت است، اگر مسوولان به رهنمودهای رهبری چه در برجام و چه امروز در رابطه با مسائل اقتصادی و تعاملات با اروپا عمل می‌کردند، امروز مشکلات اقتصادی را به این شکل و حجم نداشتیم.

خرسند با یادآوری اینکه معاون سابق وزارت خزانه داری آمریکا می‌گوید ماموریت fatf، تنگ کردن حلقه فشار علیه ایران است اظهارداشت: چرا عده‌ای باورشان نمی‌شود و نمی‌خواهند بپذیرند، البته ما به تصمیم مجمع احترام می‌گذاریم.

امام جمعه کازرون گفت: درخواست ما این است که بر اساس قانون و مصالح کشور تصمیم بگیرند و تحت فشار هیچ مقامی هم قرار نگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار