امام جمعه فیروزآبادبا اشاره به این‌که مسوولان، نظارت جدی بر بخش‌های اقتصادی داشته و به وعده‌ها و قرارداد‌های کشورهای استکباری دل‌خوش نکنند بیان داشت: مسوولان نباید یک روز به امید برجام و یک روز به امید بسته‌های اروپایی‌ها بنشینند، چراکه این دردی را دوا نمی‌کند
کد خبر: ۷۲۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 08 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه امروز فیروزآباد با اشاره به بررسی وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم در آستانه شب عید و فشار همه‌جانبه اقتصادی نتایج خوبی ندارد.

وی افزود: نمونه بارز این فشارها وضعیت نابه‌سامان ارز، گرانی افسارگسیخته کالا در بازار و ضعف مدیریت باعث شده که جامعه ما در یک وضعیت نامطلوب اقتصادی قرار گیرد.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: برای رفع موقتی این معضل باید مسوولان نظام در تلخی‌ها و شیرینی‌های مردم سهیم شوند و وقتی یک مسوول می‌بیند مردم نگران وضع معیشتی خود بوده او هم خود را تطبیق دهد.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: با فعال کردن بخش‌های اقتصادی زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی فراهم و دقت شود تا ارز حاصل از صادرات به نفع مردم به تولید و رونق اقتصادی منجر شود.

وی با اشاره به این‌که مسوولان، نظارت جدی بر بخش‌های اقتصادی داشته و به وعده‌ها و قرارداد‌های کشورهای استکباری دل‌خوش نکنند بیان داشت: مسوولان نباید یک روز به امید برجام و یک روز به امید بسته‌های اروپایی‌ها بنشینند، چراکه این دردی را دوا نمی‌کند

امام‌جمعه فیروزآباد بابیان این‌که برای رفع مشکلات اقتصادی خود تکیه به منابع داخلی و مردم خود داشته باشیم ابراز داشت: ما در کنار ۱۵ کشور همسایه، سواحل دریایی طولانی، زمین‌های حاصلخیز کشاورزی، منابع عظیم نفت و گاز و ۱۴ میلیون جوان دارای تحصیلات عالیه ظرفیت‌های مهمی داشته که بتوانیم به‌سرعت ضعف اقتصادی خود را به قوت تبدیل و کشور ایران را بسازیم.

هاشمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و مراعات مسوولان در آستانه شب عید یادآور شد: باید دست‌به‌دست هم دهیم و نگذاریم روزبه‌روز بر مشکلات معیشتی، اداری و فرهنگی مردم افزوده شود و هر مسوول در حوزه مسوولیت خود تلاش بر رشد موارد مطرح ‌شده داشته باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به سد هایقر اشاره و تصریح کرد: مسوولان مربوطه هر چه سریع‌تر به تملک اراضی زمین‌های کشاورزی مردم روستای فتح‌آباد اقدام کنند.

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: اگر دولت نسبت به مطالبات مسوولان سد هایقر توجه می‌کرد قطعاً تملک اراضی امکان‌پذیر بود و با آبگیری این سد بسیاری از مشکلات کشاورزی مردم منطقه مرتفع می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار