کد خبر: ۷۲۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 06 March 2019

در ایام نوروز بسیاری از هموطنان عزیز فصد سفر دارن و به دنبال مقصدی برای گذراندن تعطیلات خود هستند اما با شلوغی شهرها و جاده ها مواجه می شوند که در این راستا برخی از آنها از سفر خود منصرف می شوند اما تا به حال فکرکرده اید که کدام شهرهای ایران بیشترین حجم از مسافر را دارد؟

 

حال شما را با چند شهر شلوغ ایران آشنا میسازیم، شمال ایران که شامل استان مازندان و گیلان است نیز از حجم زیادی از مسافر برخوردار است اما بعد از آن می توان به سه شهر مشهد، شیراز و اصفهان نیز اشاره کرد.

 

مشهد

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

 Ø´Ù„وغ ترین شهرهای ایران در نوروز

 

مشهد که هر ساله در تمام فصول میزبان گردشگران و زائران عزیز می باشد در نوروز مسافران بیشتری به این شهر مقدس سفر میکنند همچنین تور مشهد نیز در نوروز یکی از پرطرفدار ترین تورها به حساب می آید.

 

اصفهان

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

اصفهان نیز به دلیل جاذبه های تاریخی و باستانی که در خود جای داده گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند. جالب است بدانید که در نوروز نه تنها هموطنان عزیزمان بلکه توریست های خارجی زیادی نیز با تور اصفهان سفر کرده تا از این شهر بی نظیر بازدید به عمل آورند.

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

 

شلوغی این شهر برخی اوقات از اوایل نوروز تا اواخر آن ادامه دارد زیرا کمتر کسی می تواند در مدت زمان کم از اکثر جاذبه های آن بازدید کند پس به این دلیل مسافران سعی بر این دارند که مدت زمان سفر خود را افزایش دهند و بیشتر در این شهر توریستی بمانند.

 

 

شیراز

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

شیراز یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار ایران است که به دلیل آب و هوای مناسبی که در ایام نوروز داشته مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد همچنین بناها و جاذبه های تاریخی این شهر سبب شده تا گردشگران خارجی نیز با تور شیراز سفر کنند.

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

آرامگاه حافط و سعدی یکی از پرطرفدار ترین اماکن این شهر به حساب آمده همچنین تخت جمشید نیز یکی از پربازدید ترین جاذبه این شهر است.

شلوغ ترین شهرهای ایران در نوروز

برچسب ها: گردشگری ، شهرها ، مسافر ، شلوغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار