تیم قشقایی در حساس‌ترین بازی هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال، میزبان صدرجدولی خود را متوقف کردند.
کد خبر: ۷۲۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 03 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۶ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم قشقایی شیراز عصر امروز به مصاف میزبان خود گل گهر سیرجان رفت و در پایان موفق شد به تساوی یک-یک دست یابد.

عباس پورخسروانی در دقیقه ۴۵ نیمه نخست از روی نقطه پنالتی دروازه قشقایی را باز کرد، اما در دقیقه ۵۰ نیمه دوم محمد جواد عباسی از روی نقطه پنالتی گل تساوی قشقایی را وارد دروازه گل گهر سیرجان کرد.

این تساوی در حالی برای نماینده فارس بدست آمد که در دقیقه ۲۰ نیمه نخست ضربه پنالتی محسن آذر پاد بازیکن گل گهر سیرجان را دروازه‌بان قشقایی مهار کرد.

فروردین سرمربی قشقایی در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مسابقه پر فشاری را مقابل تیم خوب گل گهر سیرجان پشت سر گذاشتیم و در نیمه نخست تیم حریف بازی بهتری ارائه کرد و به گل رسید، اما با دستورات تاکتیکی در بین دو‌نیمه به بازیکنان گفته شد، بازیکنانم بازی بهتری در نیمه دوم به نمایش گذاشتند و به گل تساوی هم رسیدیم و از کسب نتیجه تساوی راضی هستیم.

قشقایی شیراز با این تساوی و ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی باقیماند و گل گهر سیرجان هم با وجود این تساوی و ۴۳ امتیاز همچنان در صدر جدول مسابقات باقیماند.

تیم قشقایی در هفته ۲۷ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شنبه ۱۸ اسفندماه در دیداری حساس میزبان گل ریحان البرز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار