نماینده فارس برای کسب امتیاز، کار مشکلی مقابل میزبان سیرجانی پیش رو دارد.
کد خبر: ۷۲۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 02 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم قشقایی شیراز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه میهمان گل گهر سیرجان است.

نماینده فارس در حالی به مصاف گل گهر می‌رود که با ۳۱ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفته و حتی برد این بازی نیز تغییری در صعود جایگاه قشقایی به رده‌های بالاتر ایجاد نخواهد کرد، اما در صورت شکست احتمال از دست رفتن رتبه هفتم برای این تیم وجود دارد.

گل گهر سیرجان صدرنشین این هفته‌های دسته یک فوتبال ایران نیز ۴۲ امتیازی است، به هیچ عنوان دوست ندارد فاصله تعقیب کنندگانش در جدول کمتر شود و برای این امر تنها برای پیروزی مقابل قشقایی صف آرایی می‌کند.

فروردین سرمربی قشقایی شیراز که هفته گذشته تیمش با شکست بادران از بحران خارج شد در خصوص این دیدار گفت: مسابقه هفته گذشته مقابل بادران باز هم باعث ایجاد خودباوری و انگیزه بازیکنان برای کسب پیروزی شد و خدا را شکر وضعیت تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: بازی با گل گهر آن هم در سیرجان کار دشواری است، ولی بازیکنان قشقایی همیشه برای شرایط و دیدار‌های سخت آماده اند و تمام تلاش خود را جهت کسب نتیجه‌ای مناسب بکار می‌گیریم.

در هفته ۲۵ این مسابقات قشقایی با یک گل بادران تهران را شکست داد و مس رفسنجان در دیداری عجیب گل گهر سیرجان صدرجدولی را با نتیجه سنگین ۴-یک از پیش رو برداشت.

حسین زیاری و کمک هایش جعفر مهاجر و پوریا زحمتی مسابقه گل گهر سیرجان و قشقایی شیراز را قضاوت می‌کنند.

دیدار رفت دو‌تیم یکشنبه ۲۹ مهر با تساوی پرگل ۳-۳ خاتمه یافت.

 

اخبار فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار