فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی این شهرستان از محل دو درصد نفت و گاز گفت: اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 05 August 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا صحرائیان با اشاره به حذف بخش مرکزی و خفر جهرم از فهرست مناطق محروم اظهار داشت: اعتبارات شهرستان جهرم از محل دو درصد نفت و گاز امسال یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات براساس شاخص‌های محرومیت در شهرستان‌ها توزیع می‌شود، گفت: در سال 88 بخش مرکزی و خفر جهرم با وجود داشتن محرومیت از فهرست مناطق محروم حذف شدند و این امر سبب شد که اعتبارات جهرم از محل دو نفت و گاز نسبت به دیگر شهرستان‌ها کاهش داشته باشد.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه اعتبارات دو درصد نفت و گاز برای محرومیت‌زدایی از روستاها صرف می‌شود، افزود: در شهرستان جهرم 28 روستا با تانکر آبرسانی می‌شود و برخی از روستاها نیز گازکشی نشده‌اند.

صحرائیان خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبارات بیشتری به جهرم تعلق می‌گرفت پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان تکمیل می‌شد و محرومیت‌زدایی نیز با سرعت بیشتری انجام می‌گرفت.

وی تصریح کرد: مکاتبات و پیگیری‌هایی برای افزایش بودجه با مسئولان مربوط در حال انجام است و امید است که این کمبود بودجه در اختصاص اعتبارات ماده 180 جبران شود.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه اعتبارات ماده 180 تاکنون ابلاغ نشده است، بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های ملی در جهرم در حال انجام است، انتظار می‌رود که سهم این شهرستان از محل اعتبارات ملی و استانی قابل توجه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار