فروردین و یارانش برای کسب برد مقابل بادران به میدان می‌روند.
کد خبر: ۷۱۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 24 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم قشقایی شیراز در هفته ۲۵ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز دوشنبه ششم اسفندماه به میزبانی ورزشگاه پارس رودرروی میهمانش بادران تهران قرار می‌گیرد.

پس از بازی قشقایی با مس کرمان که با شکست سنگین نماینده فارس پایان یافت، سرمربی قشقایی قصد کناره گیری از تیم را داشت که با مخالفت اعضا هیات مدیره باشگاه واقع شد و به تمرینات بازگشت.

فروردین سرمربی قشقایی در آستانه این دیدار گفت:: قشقایی به هوادارانش احتیاج دارد و حق دارند که بابت نتایج پیش آمده دلخور باشند، اما در مسابقه با بادران تهران بیش از گذشته به حضورشان نیاز داریم.

وی اضافه کرد: بازیکنان قشقایی نتایج هفته‌های گذشته را به فراموشی سپردند و همه آماده انجام دیداری تماشاگر پسند هستند که با اتحاد و همدلی اعضای تیم، کادرفنی و هواداران امیدوارم با کسب ۳ امتیاز و پیروزی خانگی زمین مسابقه را ترک کنیم.

تا پایان هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور بادران تهران و قشقایی شیراز با امتیاز مشابه ۲۸ و بر حسب تفاضل گل، در مکان‌های هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند و نماینده فارس در صورت کسب پیروزی، به رده هفتم صعود می‌کند.

تیم قشقایی در هفته ۲۴ در مسابقه‌ای دور از انتظار با پنج گل مغلوب مس کرمان شد و بادران تهران هم ۲-یک خونه به خونه مازندران را از پیش رو برداشت.

در پایان دیدار رفت تیم‌های بادران تهران و قشقایی شیراز، هر دو تیم به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار