تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور در ارومیه به مصاف نود این شهر خواهد رفت .
کد خبر: ۷۱۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 23 February 2019

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور روز دوشنبه ششم اسفند و از ساعت 14:15 با دیدار تیمهای نود ارومیه و فجر شهید سپاسی شیراز پیگیری خواهد شد .

شاگردان بیاتلو علیرغم شکست در هفته بیست و چهارم مقابل آلومینیوم در اراک ولی نمایشی خوب و تحسین برانگیز داشتند.

گرچه پس از این بازی سرمربی نودی ها استعفای خود را تسلیم مسئولین باشگاه کرد ولی در نهایت این جدایی مورد قبول واقع نشد تا بیاتلو این هفته نیز تیمش را برای کسب سه امتیاز خانگی روانه دیدار مقابل فجر کند .

نگاه فجر در ارومیه با بالای جدول

فجری ها که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند این امیدواری ایجاد شده تا این تیم دوست داشتنی شیرازی نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشد.

سربازان فجر با استراحت در هفته گذشته و با برد روحیه بخش در دربی شیراز مقابل قشقایی در هفته بیست و سوم با تمام توان به ارومیه خواهند رفت تا به فکر بردی شیرین و توقف دیگر حریفان خود باشند .

جایگاه دو تیم در جدول :

نودی ها در 22 بازی گذشته خود 22 امتیاز کسب کرده اند تا جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص دهند و برد خانگی مقابل فجر و توقف دیگر مدعیان این تیم دو پله ای صعود خواهد داشت.

فجری ها برای رسیدن به رده های بالایی جدول می بایست سه امتیاز این دیدار بیرون از خانه را از آن خود کنند تا منتظر توقف دیگر حریفان خود باشند .

نگاه فجر در ارومیه با بالای جدول

زردپوشان شیرازی در 21 بازی گذشته خود 26 امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه نهم قرار دارند که با 12 گل زده بدترین خط حمله و با همین تعداد گل خورده بهترین عملکرد را در خط دفاعی میان تیمهای لیگ یکی از ان خود دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار