امام‌جمعه موقت لامردگفت: با اشاره به لزوم بیشتر وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان بیان داشت: مسوولان صادقانه با مردم سخن بگویند تا موجب نارضایتی قرار نگیرد.
کد خبر: ۷۱۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 22 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تبیین گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب قوی‌ترین منشور بود که باید در جامعه لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولان و مردم باید یک نگاه دقیق به این منشور داشته باشند، افزود: نگاه رهبری در گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است که این تمدن نوین ما را به تعالی می‌رساند.

امام جمعه موقت لامرد تصریح کرد: امروز با خروج آمریکا از برجام و همراه کردن دیگر کشورهای بازیگر اروپایی با خودش باید مشکلات را حل کنیم و به جلو برویم از سوی دیگر عربستان سعودی نیز با ترغیب کشورهایی همچون هند آن‌ها را وادار می‌کند که از کشور ما خرید نکنند.

وی متذکر شد: در حوزه بانکی و پولی نیز نیاز به ایجاد یک رویکرد جدید است و نباید سال ۹۸ یک سال امیدوارکننده برای دشمن باشد.

وی با اشاره به لزوم بیشتر وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان بیان داشت: مسوولان صادقانه با مردم سخن بگویند تا موجب نارضایتی قرار نگیرد.

غفاری با اشاره به مشکلات حوزه راه‌ها مواصلاتی ادامه داد: به مسوولان استانی مشکلات راه‌های مواصلاتی را متذکر شده‌ایم که باید نسبت به مدیریت و ایمن‌سازی راه‌ها پیش از فرارسیدن عید نوروز اقدام شود تا موجب عزادار شدن خانواده‌ای نشود.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به سفر چند روز گذشته وزرای اطلاعات، نیرو و صنعت و معدن به لامرد ابراز داشت: سفر وزرای دولت نقطه عطفی در پیشرفت شهرستان لامرد خواهد بود که باید با مدیریت و ظرفیت‌سازی، مشکلات شهرستان برطرف و به یک شهرستان نمونه تبدیل شویم.

وی گفت: شیرین سازی آب دریا کار بسیار سختی است که خوشبختانه با آغاز این طرح پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان لامرد به‌ویژه برای مصرف آب شرب ایجاد و دستاوردهای سفر وزرا برای مردم بیشتر تبین شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار