خرسند ادامه داد: مسوولان بانک مرکزی می‌گویند اگر بخواهیم دلار را به ۵ هزار تومان می‌رسانیم اما نمی‌خواهیم چون مصلحت کشور نیست. آیا مصلحت است که دو سه هزار تومان روزانه به دلار افزوده شود؟ ایا این دست بردن به جیب مردم نیست؟
کد خبر: ۷۱۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 22 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: این روز به عنوان تجلیل و تکریم از مقام مادر نامگذاری شده که با تبریک این روز از مردم برای شرکت در جشن‌های تدارک دیده شده دعوت می‌کنم.

امام جمعه کازرون با تسلیت رحلت فقیه عالیقدر و عالم مجاهد، حضرت آیت الله مومن از اعضای موثر شورای نگهبان وی را شخصیتی ساده زیست، متواضع و موثر دانست که به‌جز برای عده معدودی قدر علمی وی را آنچنان که شایشته مقامشان بود، شناخته نشد.

وی بیانیه مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یک بیانیه تاریخ‌ساز و راهبردی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان و تاکید کرد: سعی کنید این بیانیه را بارها با دقت بخوانید؛ مراکز علمی، تحقیقاتی، حوزوی و دانشگاهی نیز این بیانیه را به بحث بگذارند و روی آن کار کنند

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه در این بیانیه از مواردی همچون امید واقع بینانه، انصاف، صلابت، استواری، دشمن شناسی، دردشناختن و درمان دانستن سخن به میان آمده، هدف این بیانیه را نگاه واقع بینانه به نقاط قوت و ضعف نظام اسلامی و خوش بینی به آینده دانست.

خرسند ادامه داد: بحث آینده در این بیانیه، آینده‌ای است که ملت ایران یک تمدن و جامعه نمونه اسلامی را می‌خواهد بسازد که آن جامعه مقدمه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت باشد.

وی گفت: نباید گرفتاری‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باعث فراموشی از هدف انقلاب شود چراکه ما برای زمینه‌سازی ظهور انقلاب کردیم.

امام جمعه کازرون بحث گرانی‌های اخیر را سوال برانگیز و مبهم دانست و گفت: مسئله خاصی اتفاق نیفتاده اما مجددا دیدیم که بازار خودرو، مواد غذایی و دیگر موارد زمینه سودجویی افرادی بی‌رحم را مهیا کرده گویا برخی می‌خواهند به جهت حضور باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن، انتقام بگیرند.

خرسند نسبت به مسئله نفوذ در مسوولان هشدار داد و افزود: برخی تصمیمات حساب و کتاب ندارد و کارشناسی نشده؛ این خسارت‌ها را چه کسی می خواهد جبران کند؟

وی با بیان اینکه صنعت خودرو به دو سه شرکت طماع سپرده شده که با اقتصاد کشور بازی می‌کنند تاکید کرد: بازاری که در آن رقابت نیست و در انحصار است، عرضه و تقاضا و سیاستگذاری دست خودشان است.

امام جمعه کازرون گفت: در این مقطعی که مردم پس از راهپیمایی خوشحال بودند و بیانیه مقام معظم رهبری، روح امید در جامعه دمید، می‌بینید بلافاصله اجناس گران می‌شود که خود جای سوال دارد.

خرسند ادامه داد: مسوولان بانک مرکزی می‌گویند اگر بخواهیم دلار را به ۵ هزار تومان می‌رسانیم اما نمی‌خواهیم چون مصلحت کشور نیست. آیا مصلحت است که دو سه هزار تومان روزانه به دلار افزوده شود؟ ایا این دست بردن به جیب مردم نیست؟

وی گفت: این را به صراحت می‌گوییم که این اقدامات منکر است و منکر فقط بی‌حجابی و بی‌نمازی نیست بلکه اینها عقوبتش بیشتر از بی‌نمازی و بی‌حجابی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار