نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:شاید در خصوص موضوعی معترض باشیم اما اگر راه صحیح این اعتراض را ندانیم بهانه به دست دشمنان داده ایم.
کد خبر: ۷۱۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 22 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام سوم اسفندماه در خطبه های نماز جمعه اضافه کرد: اگر بهانه به دشمن بدهیم نه تنها در دنیا ضرر کرده‌ایم بلکه در آخرت نیز باید پاسخگوی این رفتار تند خویش باشیم.
وی درباره نگرانی جوانان درباره مسائل کشور گفت: با حضور چنین جوانانی موفق شده ایم که نسل انقلابی تربیت کنیم و این نگرانی دانشجویان نشانگر روحیه انقلابی آنان است.
آیت الله دژکام گفت:نگرانی دانشجویان در خصوص گروه اقدام جامع مالی ( FATF) و پالرمو که در نماز جمعه نیز تجمع صورت گرفت قابل ستایش است و نشان از دغدغه آنان دارد.
امام جمعه شیراز ادامه داد: نباید فراموش کرد که به جای تسلیم در مقابل استکبار بایستی با تاکید بر توان داخلی بر مشکلات فائق آییم.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان درباره مشکلات بیان کردند که تمام راه حل های مشکلات در داخل کشور است و نباید فکر شود که مشکلات اقتصادی حاصل تحریم و مبارزه با استکبار است و بدانیم که راه حل مشکل تسلیم در مقابل دشمنان نیست.
آیت الله دژکام اظهار داشت: جوانان باید با تفکر در خصوص موضوعات و مشکلات ایران به دنبال راه حل مسائل باشند و هدف خطاب قرار دادن جوانان توسط رهبری در گام دوم انقلاب نیز در همین زمینه است.
امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه فعالیت‌های خوبی در تعلیم و تربیت صورت گرفته است گفت: صحنه هایی در استان فارس دیده می شود که در شان سومین حرم اهل بیت نسبت و باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیشتر از قبل مورد توجه واقع شود.
او اظهار داشت: یکی از نهادهایی که دست اندر کار در حوزه تربیت است بسیج است و طرح صالحین بسیج نیز تأثیر گذاری مناسبی در تربیت افراد داشته است اما باید با کمک سایر دستگاه ها پربارتر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار