کد خبر: ۷۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 04 August 2015
خبرگزاری تسنیم: هم‌اکنون دشمن بیش از ۱۲۵ شبکه فارسی زبان راه اندازی کرده است و تنها راه مقابله با دشمن ارتباط با حلقه‌های صالحین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان، سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب است و اینکار شدنی و قابل انجام نیست مگر اینکه بسیج باشد اظهار داشت: بسیج یعنی جماعتی داوطلب که صادقانه در سپاه سازماندهی می‌شوند تا از انقلاب پاسداری نمایند و هر وقت نیروی داوطلب سازماندهی شد آن نیرو پرقدرت می‌شود وبنا به فرموده حضرت آقا در خراسان شمالی، کلید طلایی مشکلات جامعه بسیج است.

وی افزود:  ما در حوزه دفاعی با سازماندهی بسجیان در قالب گردان‌های امام حسین (ع) بیش از 10 برابر دفاع مقدس گردان های رزمی در اختیار داریم  و این بسیج چون سازماندهی شده است هر ماُموریتی به آن محول شود موفق می‌شود.

فرمانده سپاه قدس در ادامه صالحین را یک نوع ارتباط دانست و گفت: هم اکنون دشمن بیش از 125 شبکه فارسی زبان راه اندازی کرده است و سنی تکفیری که بود، شیعه تکفیری را هم درست کرده است و تنها راه مقابله با دشمن را  ارتباط با حلقه‌های صالحین دانست.

وی وجود هفت هسته در حلقات صالحین را زمینه ساز فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی در بسیج دانست و تاُکید کرد: هر فعالیت اسوه و نمونه در بسیج می‌تواند عنوان صالحین به‌خود گیرد.

 سردار عبدالله پور از ساخت ساختمان برای پایگاه‌های مقاومت تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: بیش از نیمی از پایگاه‌های مقاومت سطح شهرستان فومن فاقد ساختمان و شبکه شباب هستند که  تا سال آینده ساخت ساختمان پایگاه تکمیل می‌شود و با فراهم شدن بستر مخابرات شبکه شباب پایگاه نیز راه اندازی می‌گردد.

حجت  الاسلام انصاری مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان نیز گفت: بیش از 6 سال از اجرای طرح شجره طیبه صالحین در سطح پایگاه های مقاومت می‌گذرد و اکنون بیش از 50 نماینده ولی فقیه به نمایندگی از مقام معظم رهبری، 1000 امام جمعه و استاد دانشگاه به عنوان مربی، 30 هزارمربی و 500 هزار سرگروه شجره طیبه صالحین در سطح کشور فعالیت می‌کنند و این شجره طیبه اکنون برکات شایانی در بسیج داشته است.

به گزارش تسنیم در این مراسم به قید قرعه به 2 نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر هزینه سفر کربلای معلی اعطا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار