معاون اول رئیس جمهور در شیراز گفت: امروز همه قبول دارند  ایران لنگر ثبات است اما برخی از همسایگان ما کج فهم هستند و باید گفت  اگر  خدشه ای به امنیت ایران وارد بشود اینها هیچ امنیتی نخواهند داشت و ایران نیز دوست دارد ثبات و امنیت در منطقه فراهم باشد.
کد خبر: ۷۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 10 February 2019

اسحاق جهانگیری عصر یکشنبه در جریان افتتاح برخی پروژه ها در شهر شیراز بیان کرد: انقلاب اسلامی را می توان بزرگترین اتقاق قرن بیستم دانست.

جهانگیری گفت: مقامات آمریکایی تصور می کرد امسال پایان کار جمهوری اسلامی است و خودشان را برای این موضوع آماده کرده بودند اما از آنجایی که ما مردم بزرگی و رهبر هوشمندی داریم  با فضل الهی اوضاع جوری رقم خورد که آمریکایی ها یک بار دیگر مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود بیاورند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: طبیعی است که در سالگرد انقلاب آنچه گفته می شود دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما این به معنا نیست که مردم مشکلات ندارند و ما دقیقا اطلاع داریم که شرایط سخت و خطیری وجود دارد و البته مکرر گفتم که به معنای بن بست نیست بلکه به معنا این است که از دل این شرایط سخت، فرصت های جدید برای عبور از تنگناها ایجاد کنیم.

وی گفت: خداوند این توفیق را می دهد که مشکلات را پشت سر بگذاریم.

معاون  اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید اعتماد مردم را بازسازی کرد، گفت: ضعف ها را اعتراف می کنیم، گاهی تصمیمات اشتباهی گرفتیم اما نیت این بوده که تصمیمات در جهت حل مشکلات و کمک به پیشرفت امور باشد و مردم ایران حتما به بزرگی خودشان تحمل می کنند.

جهانگیری گفت: امروز همه قبول دارند  ایران لنگر ثبات است اما برخی از همسایگان ما کج فهم هستند و باید گفت  اگر  خدشه ای به امنیت ایران وارد بشود اینها هیچ امنیتی نخواهند داشت و ایران نیز دوست دارد ثبات و امنیت در منطقه فراهم باشد.

وی هدف از حضور خود در شیراز را شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد و افزود: حضور مردم در این مراسم این پیام را برای دشمنان انقلاب دارد که باید از مردم ایران دست بردارند، زیرا ملت غیور ایران همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اتفاقا زمان جنگ ایران و عراق همه جا در صلح آرامش بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار