نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان به اختلافات درونی چشم دوخته اند و وزارت اطلاعات اسنادی را ارائه کرد که مهترین امید و ابزار دشمن، ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن مسئولان و نظام است.
کد خبر: ۷۱۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 03 February 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدمهدی برومندی درخصوص نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و معاونین وزارت اطلاعات، گفت: مسئولان گزارش کاملی از وضعیت داخلی و خارجی، ماموریت های وزارتخانه، فرصت ها و تهدیدهای موجود ارائه کردند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نوعی موضوعاتی در حوزه های اقتصادی، ضدجاسوسی، روابط بین الملل و امور خارجی از سوی مسئولان وزارت اطلاعات برای اعضای کمیسیون امنیت ملی مطرح شد.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد که اشراف بسیار دقیق وزارت اطلاعات بر روی مسائل اقتصادی، امور خارجی، منطقه ای و بویژه در مسائل ضدجاسوسی قابل تامل و تقدیر است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بر این اساس می توان به مردم مژده داد که چشمان بیداری امور را رصد می کند و اقدامات وزارت اطلاعات قابل تحسین است.

برومندی در ادامه افزود: دشمنان به اختلافات درونی چشم دوخته اند و وزارت اطلاعات اسنادی را ارائه کرد که مهترین امید و ابزار دشمن، ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن مسئولان و نظام است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: بنابراین مسئولان باید بیش از گذشته تلاش کنند؛ همچنین وحدت در بین گروه های سیاسی و جامعه نیز تقویت شود و در راستای حل مشکلات مردم گام های بلندتری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار