مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جوانان و بزرگسال کشور برترین‌های خود را شناخت.
کد خبر: ۷۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 31 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: یزدان پناه رییس هیات اسکی استان فارس گفت: در پایان مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور استان‌های تهران، البرز و توابع استان تهران در رده سنی بزرگسالان مرد و در رده سنی بزرگسال بانوان، استان‌های فارس، تهران و توابع استان تهران، عنوان‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان پسر تهران قهرمان شد، توابع استان تهران و اصفهان هم بطور مشترک دوم شدند و در رده سنی جوانان دختر کشور نیز استان‌های تهران، البرز و توابع استان تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

یزدان پناه بیان کرد: در مارپیچ کوچک رده سنی مردان بزرگسال محمد کیادربندسری از تهران، سید مرتضی جعفری از البرز و پوریا ساوه شمشکی از توابع تهران عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در مارپیچ بزرگ مردان محمد کیادربندسری اسکی باز تهرانی بر سکوی قهرمانی ایستاد، سید مرتضی جعفری و نیما بها از البرز به مدال نقره و برنز رسیدند.

رییس هیات اسکی استان فارس گفت: در نتایج مارپیچ کوچک بانوان فروغ عباسی از فارس با قرار گرفتن در جای نخست، نشان طلا را بدست آورد و صدف ساوه شمشکی از تهران و مرجان کلهر از توابع تهران مکان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

یزدان پناه اضافه کرد: فروغ عباسی اسکی باز پرافتخار فارسی در بخش مارپیچ بزرگ هم با پیشی گرفتن از رقبا بر سکوی قهرمانی ایستاد، صدف ساوه شمشکی از تهران دوم شد و میترا کلهر از توابع تهران مدال برنز را کسب کرد.

مسابقات اسکی آلپاین به میزبانی پیست پولاد کف سپیدان استان فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار