پاک فطرت گفت: تانسیل های فراوانی درحوزه گردشگری بخش جره و بالاده، منطقه تنگ چوگان و دیگر نقاط شهرستان کازرون وجود دارد که دفتر امور روستایی استانداری خواستار توجه بیشتر به این سرمایه های ملی و تشویق سرمایه گذاران در این حوزه است.
کد خبر: ۷۰۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 30 January 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید کمال پاک فطرت» امروز (چهارشنبه 10 بهمن) با اشاره به برگزاری جشنواره گل نرگس در شهرستان کازرون روستای جره بخش جره و بالاده و تاریخی بودن این شهرستان گفت: پتانسیل های فراوانی درحوزه گردشگری بخش جره و بالاده، منطقه تنگ چوگان و دیگر نقاط شهرستان کازرون وجود دارد که دفتر امور روستایی استانداری خواستار توجه بیشتر به این سرمایه های ملی و تشویق سرمایه گذاران در این حوزه است.

 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مسئولین منطقه خواست تا با تلاش مضاعف زیر ساخت های خدماتی را به روز کرده تا باعث تشویق سرمایه گذاران و گردشگران داخلی و خارجی باشد و افزود: توسعه صنعت گردشگری در زمینه روستایی و بوم گردی مبتنی بر ایجاد زیرساخت ها و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و به جهت ایجاد اشتغال پایدار باید به زنجیره های اشتغال توجه بیشتری شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با برپایی چنین جشنواره هایی باید سعی به شناساندن پتانسیل های منطقه ای به مخاطبین کنیم و با ایجاد امکانات رفاهی رضایت گردشگران را در اولویت قرار دهیم، ما می توانیم با ایجاد مناطق بومگردی و اقامتگاهی هنگام برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها از حضور مخاطبان بیشترین استفاده را در جهت درآمد زایی و اشتغالزایی کسب کنیم.

 

پاک فطرت متذکر شد: بعضی از شهرستان ها و حتی روستاهای استان فارس به اندازه بعضی از استان های کشور جاذبه گردشگری و تاریخی دارند اما ما نتوانسته ایم آن طور که شایسته است جاذبه ها و توانمندی های روستاهای استان را معرفی و به سمت درآمدزایی هدایت کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار