18 تا 20 فیلم از دوازده تا 22 بهمن در هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در تالار حافظ،پردیس سینمایی گلستان و هنرشهر آفتاب برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 26 January 2019

 همه چیز درباره جشنواره فیلم فجر 97 در شیراز

به گزارش تابناک فارس:معاون هنری سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: شیراز در برگزاری جشنواره فیلم در قله است و مشهد و اصفهان در رتبه های بعد قرار دارند.

رنجبر ادامه داد: فیلم‌های جشنواره امسال در سه بخش سودای سیمرغ یا همان مسابقه سینمای ایران، نگاه نو ویژه كارگردانان اول سینما و سیمرغ پروانه ویژه كودكان و نوجوانان برگزار می‌شود.

دبیر هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت:بخش سیمرغ پروانه (بخش کودکان) در صبح های ۱۳ تا ۱۸ بهمن یک اکران رایگان انجام می شود، همچنین دبیرخانه در حال رایزنی و تلاش برای قرار دادن این فرصت به مدارس کم‌ برخوردار است.

خباز گفت: حداقل ۶۵ اكران فیلم در طی ایام جشنواره خواهیم داشت كه تالار حافظ در هر روز ۲ اكران، مجموعه شهر آفتاب حداقل ۴ اكران و پردیس گلستان حداقل یك اكران را در طی ایام برگزاری جشنواره كه در روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خواهند داشت ضمن اینكه امكان ارتقای حدود ۵۵ سانس نیز داریم.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت ها در تالار حافط ۱۲ هزار تومان و در هنرشهرآفتاب و پردیس گلستان 15هزار تومان است، افزود: برای خبرنگاران کارت های تردد برای انجام فعالیت خبری صادر می شود، همچنین تعدادی صندلی در تالار حافظ ویژه خبرنگاران درنظر گرفته شود.

خباز اضافه کرد: فیلم‌های جشنواره در تالار حافظ در ساعات ۱۸ و ۲۱، در پردیس سینمایی گلستان ساعت ۲۱، سالن نارنجی مجموعه فرهنگی هنری شهر آفتاب ساعات ۱۹ و ۲۱ و سالن آبی این مجموعه ساعات ۱۸ و ۲۰ اكران خواهند شد.

وی در ادامه گفت: در طول جشنواره تلاش می کنیم جلسات نقد و بررسی برای برخی فیلم ها با حضور عوامل آنها برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار