نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،گفت:گرچه افغانستان تحت فشار آمریکا از خارج از کشور است و در داخل کشور هم برخی مناطق تحت سیطره طالبان است اما حضور منافقین در افغانستان نمی تواند ثبات و پایداری داشته باشد.
کد خبر: ۷۰۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 25 January 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:اصغرمسعودی ضمن اشاره به زمزمه هایی از سفر سرکرده منافقین به افغانستان و تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در شرق ایران،گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ما باید یک ارزیابی دقیقی از عملکرد انقلاب داشته باشیم ؛اما عملکرد انقلاب بدون توجه به چالش ها و موانع پیش روی ما،یک ارزیابی صحیح ،سالم،درست و کاملی نیست.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزود:یکی از چالش ها و موانعی که پیش روی انقلاب بود و افراد بسیار زیادی از شخصیت های ما را ترور کرد،منافقین کوردل بودند؛می دانید که حدود ۱۷ هزار نفر از مردم و شخصیت های ما را به شهادت رساندند و جنایت کردند،افرادی مانند نخست وزیر، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس ما را شخصیت هایی مانند آیت الله شهید بهشتی را به شهادت رساندند.

 

منافقین بدون پشتیبانی و حمایت استکبار جهانی نمی توانستند انقدر دوام بیاورند

عضو ناظرمجلس در شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه قطعاً منافقین بدون پشتیبانی و حمایت استکبار جهانی نمی توانستند انقدر دوام بیاورند،مطرح کرد: منافقین که در حال حاضر در آلبانی حضور دارند،بعد از اینکه وضعیت عراق تغییر کرد و پایگاه اشرف به تصرف درآمد آنها به آلبانی منتقل شدند، ممکن است به افغانستان هم بروند و آنجا پایگاه داشته باشند؛ اما این نکته را باید توجه کنیم که رابطه ما همانطور که با عراق خوب است؛با افغانستان نیز رابطه تجاری و روابط سیاسی خوبی داریم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:گرچه افغانستان تحت فشار آمریکا از خارج از کشور است و در داخل کشور هم به شکلی برخی مناطق تحت سیطره طالبان است من معتقدم که حضور منافقین در افغانستان نمی تواند ثبات و پایداری داشته باشد.

در روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی براین که رجوی طی سفری به کابل با مشاور امنیت ملی افغانستان دیدار داشته و ادعا شده بود که موضوع گفت‌وگوی آن‌ها نیز ایجاد پایگاهی نزدیک" شیندند" برای انجام حملاتی علیه ایران بوده است. تایید و تکذیب این خبر از مرجع رسمی اعلام نشده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار