مدیركل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه گردگشری این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 02 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد سویدانلویی افزود:خراسان شمالی از لحاظ جاذبه های طبیعی،گردشگری،اماکن مذهبی،فرهنگی و ... ظرفیت های بالقوه ای دارد كه باید از این ظرفیت ها بهره جست.

وی با اشاره به اینكه گردشگری به عنوان دومین اولویت خراسان شمالی برای توسعه استان مشخص شده است،اظهار داشت:برای توسعه گردشگری در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

سویدانلویی با اشاره به سفرهای تابستانی و ورود گردشگران، مسافران و زائران آستان مقدس حضرت رضا (ع) به خراسان شمالی گفت:باید دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی در راستای افرایش میزان ماندگاری مسافران و بهره مندی بیشتر آنان از جاذبه های گردشگری استان همكاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود:با همكاری و مشاركت دستگاه های اجرایی و با افزایش میزان ماندگاری مسافران سریع تر می توان به توسعه حوزه گردشگری خراسان شمالی كه بدون شک توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد،دست یافت.

سویدانلویی با اشاره به تنوع جاذبه های گردشگری در خراسان شمالی اظهار داشت:وجود ۲۴ منطقه نمونه گردشگری و هشت روستای هدف گردشگری یكی از توانمندی های این استان در بحث گردشگری است.

مدیركل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در خصوص برنامه های این اداره كل به منظور توسعه گردشگری استان و شناساندن این جاذبه ها به گردشگران گفت:از جمله برنامه های معاونت گردشگری استان ایجاد یك روستای هدف گردشگری در هر شهرستان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار