تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۷۰۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 15 January 2019

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی ( ره ) به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم که در بازی رفت به تساوی بدون گل دست یافته بودند در حالی روز پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت که برای بهتر شدن موقعیت خود در جدول نیاز به سه امتیاز خواهند داشت.

اراکی های میزبان که در هفته هجدهم در تبریز با تساوی بدون گل مقابل شهرداری متوقف شدند در نیم فصل با از دست دادن نظری ، ایوبی ، خیری و خسرو نژاد و جذب بازیکنانی چون نوین ، فارغ ، یونسی و قائد رحمتی در اندیشه شروعی مقتدرانه است .

سربازان فجر نیز که با رفتن صالح کم کم به نتایجی خوبی رسیدند در هفته گذشته به برد ارزشمند 1 بر صفر در خانه مقابل گل ریحان دست یافتند تا با روحیه ای مضاعف به جنگ آلومینیوم سازان بروند 

فجری ها در نقل و انتقالات بیکار ننشستند و با جذب نفراتی چون : مرزبان ، بهاروندی ، حیدرنیا و جلالی راد و از دست دادن نفراتی چون بحرانی ، عبدی ، امیری ، سلمانی می خواهند نیم نگاهی به رده های بالایی جدول نیز داشته باشند .

جایگاه دو تیم در جدول :

اراکی های میزبان که با 24 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارند برای نزدیک شدن به جمع مدعیان در این دیدار چاره ای جز برد نخواهند داشت .

فجری های شهر شیراز نیز با 17 امتیازی که در نیم فصل اول کسب کردند در جایگاه دهم قرار دارند و در این دیدار می خواهند با امتیاز به خانه برگردند.

کوبل داوری :

این دیدار را اقایان : وحید صالحی به کمکهای مهدی صناعی ، وحید سیفی و امید جمشیدی قضاوت خواهند کرد که ناظر داوری نیز قاسم واحدی می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار