استاندار یزد مطرح کرد
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد در تمامی حوزه‌ها، گفت: فراهم کردن شرایط خوب اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بومی، از دغدغه‌های اصلی ما در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۶۹۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 06 January 2019

محمدعلی طالبی در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که در سالن حمیدیای استانداری برگزار شد، گفت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بایستی تجسم عینی عنوانی باشد که بر خود دارد؛ چراکه ما در بحث توسعه استان نیازمند بازنگری و تدوین برنامه مناسب برای ادامه کار هستیم.

وی، نقش این شورا را در روند توسعه استان بسیار پررنگ دانست و اظهار داشت: امیدواریم که این شورا و زیرمجموعه‌های آن فعال‌تر از وضعیت فعلی بتوانند نقش برجسته‌ای را در بحث توسعه استان ایفا کنند.

استاندار یزد با بیان اینکه مهم‌ترین دستور کار در این دوره بحث حکمرانی خوب است، تصریح کرد: انتظار این است که تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مطالعه‌ای در این راستا داشته باشند؛ چراکه مبنای اصلی حرکت ما در این راستا خواهد بود و بسیاری از فعالیت‌های ما که در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اداری و اقتصادی ما در حال انجام است، می‌تواند در راستای این الگو قرار گیرد و این مهم بیش از بیش مبنای عمل قرا گیرد.

طالبی با تأکید بر نقش تأثیرگذار شاخصه‌های حکمرانی خوب در شفاف‌سازی و اثربخشی دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: با این مهم است که پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و قانون‌مندی بیش از بیش در اولویت قرار می‌گیرد و همچنین عرصه مشارکت بهتری برای مردم فراهم می‌شود که امیدواریم مسئولین اجرایی استان نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد در تمامی حوزه‌ها و اینکه انتظار می‌رود که در این راستا کارهایی صورت گیرد که بازتاب‌دهنده ظرفیت‌های بالای استان باشد، تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در شرایط کنونی بایستی این باشد که شرایط خوبی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بومی در عرصه اشتغال فراهم شود که این مهم در تمامی حوزه‌ها بایستی ملاک قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: پیشنهاد می‌شود در راستای توزیع پیشنهادی اعتبار جرائم راهنمایی و رانندگی سال جاری، اعتبارات جرائم رانندگی به تفکیک هر شهرستان مصوب شود و همچنین توزیع این اعتبارات به شهرستان‌ها بایستی برحسب نظر معاون عمرانی استانداری و با توجه به پروژه‌های هر شهرستان در حوزه کاهش تصادفات و همچنین ایمنی راه‌ها انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار