عضای اتاق بازرگانی شیراز و هیات سرمایه گذار سویسی – ایتالیایی در نشستی برای تولید انرژی از زباله با جدید ترین شیوه و استفاده از منابع غنی معدنی فارس تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۶۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 01 August 2015

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز گفت: در شیراز روزانه هزار تن زباله تولید و 20 درصد به انرژی تبدیل می شود و امیدواریم با بستن قرارداد با هیات سویسی،ایتالیایی بتوانیم همه این زباله ها را در آینده به انرژی تبدیل کنیم.


مسئول کنفدراسیون صنایع ایتالیا هم با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران و صنعتگران ایتالیا مایل به سرمایه گذاری در ایران هستند افزود: ایران کشوری پیشرفته در منابع اولیه و منابع انسانی است و مایل به سرمایه گذاری در ایران هستیم.


رئیس اتاق بازرگانی شیراز نیز با بیان اینکه قصد داریم با بررسی زمینه ها و فرصت ها برای تبدیل زباله به انرژی با این هیات قرارداد ببندیم افزود: برای بستن قرار داد با این هیات به بررسی های بیشتر در جلسات مختلف نیاز است.


رئیس سازمان مدیریریت و برنامه ریزی فارس در این نشست از فراهم شدن زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران خارجی در فارس خبر داد و گفت: فارس توانمندی فراوانی در بخش های مختلف برای سرمایه گذاری دارد.


تاجگردون با بیان اینکه سرمایه گذاران خارجی فرصت بسیار خوبی برای حضور در ایران و فارس دارند افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس از سرمایه گذاران حمایت و استقبال می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار