جمالی :ما از هر راه حل مسالمت آمیزبرای موضوع سوریه استقبال می کنیم. هم اینکه ما توانستیم درمورد سوریه ابتکار عمل را از دست آمریکایی ها، فرانسوی ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس بگیریم خودش قدمی مثبت برای حل بحران در این کشور است.
کد خبر: ۶۹۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 30 December 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد جواد جمالی»  در مورد مذاکرات هفته آینده آستانه گفت: ما از هر راه حل مسالمت آمیزبرای موضوع سوریه استقبال می کنیم. هم اینکه ما توانستیم درمورد سوریه ابتکار عمل را از دست آمریکایی ها، فرانسوی ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس بگیریم خودش قدمی مثبت برای حل بحران در این کشور است.

 

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر اجلاسی در حال حاضر در آستانه برگزار می شود به معنای این نیست که مواضع هر سه کشور با هم منطبق است ،ما دنبال این هستیم که بهترین راه حل ها را پیدا کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باید به تمامیت ارضی کشورها احترام گذاشت، گفت: ما با ترکها در مورد بحث درگیری که در آنجا وجود دارد رایزنی می کنیم و امیدواریم که این رایزنی ها نتیجه بخش باشد.

 

جمالی ادامه داد: اجلاس آستانه تاکنون به خوبی پیش رفته است وتا حدودی نیز موفقیت آمیز بوده است امریکایی ها نیز در حوزه انفعال قرار دارند.

 

نماینده مردم فسا در مجلس خاطر نشان کرد: سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در یک موضوع مصر هستیم و آن بحث تمامیت ارضی سوریه و نابودی تروریست هاست ،البته ممکن است براساس دیدگاهها و منافع اختلاف نظرهای وجود داشته باشد که این طبیعی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار