فرماندار تفت:
فرماندار شهرستان تفت گفت: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی‌نظیر گردشگری تفت نقش تأثیرگذاری در رشد و توسعه پایدار این شهرستان و ایجاد اشتغال دارد.
کد خبر: ۶۹۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 22 December 2018

محمد محامدی، فرماندار شهرستان تفت در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی میراث فرهنگی شهر تفت، گفت: شهرستان تفت با داشتن آثار تاریخی , فرهنگی و مناطق ییلاقی روستایی می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد و درزمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد باشد.

فرماندار شهرستان تفت افزود: توسعه بوم گردی‌ها و سرمایه‌گزاری هدفمند در بخش صنعت گردشگری برای ایجاد رفاه گردشگران می‌تواند فرصت‌های شغلی پایداری را برای جوانان فراهم کند.

محامدی گفت: استفاده از ظرفیت بالای صنعت گردشگری در این شهرستان و برنامه‌ریزی درزمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند صنعت گردشگری را در شهرستان رونق بخشد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان تفت ادامه داد: شهرستان تفت در حوزه گردشگری دارای بیشترین بازده برای سرمایه‌گذاری است چراکه این شهر در سطح کشور نیز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری طبیعی برگزیده‌ شده است.

فرماندار و جمعی از مسئولان در این برنامه از خانه‌های قدیمی در دست مرمت با همکاری بخش خصوصی و میراث فرهنگی، حمام قدیمی دربند میرزا، کوچه‌باغ‌های مرمت‌شده شهر تفت و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تفت بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار