تیم های فجرسپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر دو تیم همسایه جدولی در شیراز به مصاف هم خواهند رفت تا با برد در این دیدار با روحیه ای مضاعف به استقبال تعطیلات نیم فصل لیگ بروند.
کد خبر: ۶۹۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 15 December 2018

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: در دیگر دیار این هفته دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پارس به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم که به لحاظ امتیاز در جدول بهم چسبیده اند و فجری ها با تفاضل گل بهتر یک پله نسبت به مهمان خود بالاتر نشسته اند و در دیدار فردا بدنبال کسب سه امتیاز خواهند بود.

فجر و شهرداری ماهشهر در لیگ امسال دور از انتظار ظاهر شدند و نتایج خوبی کسب نکرده اند که تیم میزبان بعد از جدایی مجید صالح این اسماعیل زارع بود که هدایت این تیم را برعهده گرفت و شهرداری چی ها نیز زمزمه های مبنی بر رفتن داوود مهابادی نیز به گوش میرسد.
با این تفاصیل باید گفت دو تیم در نیم فصل دوم نیاز مبرم و اساسی به خانه تکانی دارند و می بایست ضعف های فراوان خود را در پست های مختلف ترمیم کنند تا بلکه از منطقه سقوط خارج شوند.

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

فجری ها تا چند هفته پیش علیرغم نتیج ضعیف بهترین خط دفاعی لیگ را داشتند ولی آنها اینقدر در خط حمله کم فروغ ظاهر شدند تا تعادل خود در خط دفاعی را بهم بریزند و با ۱۰ گل خورده به استقبال دیدار پایانی بروند گرچه با این تایج و جایگاه آمار بسیار خوبی خواهد بود.

فجری های شهر شیراز که عنوان ضعیفت ترین خط آتش لیگ را یدک می کشند فقط ۶ گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند که قطعاً آنها در نیم فصل بدنبال یک مهاجم ششدانگ خواهند بود .
شهرداری ماهشهر نیز در دو خطوط آمار خوبی نداشته و این تیم خوزستانی ۱۷ گل تا اینجای لیگ دریافت کرده و در مقابل فقط فقط ۱۰ بار دروازه حریفان خود را باز کرده است.

کوبل داوری :

مجید محمدی - علیرضا مرادی - مهدی معماری - علی صباحی - ناظر داوری : محسن فریمانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار