مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس با محوریت توریسم سلامت و گردشگری مذهبی از ٢١ تا 24 آذرماه جاری و با حضور کشورهایی از جمله ترکیه، عمان، اندونزی، امارات، هند و سنگاپور و استان هایی مانند خراسان رضوی، اصفهان، تهران، همدان، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سمنان و همچنین منطقه آزاد چابهار در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 10 December 2018

مصیب امیری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر حضور زنجیره گردشگری سلامت، دفاتر خدمات مسافرتی، ایرلاین ها و هتلداران، جشنواره فرهنگی - تاریخی محور ساسانی با رویکرد معرفی آثار تاریخی و میراثی به ثبت رسیده در محورهای سروستان، فیروزآباد و کازرون برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: در حاشیه دهمین نمایشگاه پارس نشست های علمی و تخصصی در چهار محور هتلداری، دیجیتال، اقتصاد گردشگری سلامت، استراتژی بازاریابی و مهندسی ارزش در گردشگری نیز برگزار خواهد شد.

در دهمین نمایشگاه گردشگری پارس ۶۴ غرفه صنایع‌دستی، ۸۳ غرفه ایرلاین و دفاتر مسافرتی و ۲۵ غرفه فرصت سرمایه‌گذاری و گردشگری سلامت بر پا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار