فجری‌ها در خانه از پس شهرداری تبریز هم بر نیامدند.
کد خبر: ۶۷۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 11 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و‌۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه پارس به مصاف میهمان خود رفت و باز هم از کسب پیروزی بازماند و با تساوی بدون گل مقابل حریف خود متوقف شد.

فجری‌ها نیمه نخست دو موقعیت گلزنی مسلم را جلوی دروازه شهرداری تبریز از دست دادند و در نیمه دوم هم هر دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند تا نماینده تبریز، شیراز با کسب یک امتیاز ارزشمند ترک کند.

شاگردان اسماعیل زارع با ششمین تساوی این فصل خود و ۹ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی باقیماند.

جعفری سرمربی شهرداری تبریز در نشست خبری پایان این بازی گفت: ما برای مساوی نیامده بودیم و در نیمه نخست بیشتر کردیم تا تیم حریف را بشناسیم و در نیمه دوم هم یکی دو موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم، ولی فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

وی افزود: زمین ورزشگاه پارس کیفیت مناسبی نداشت و بازیکنان را با مشکل مواجه کرد و امیدوارم مسئولین فکری برای این مسئله کنند و حیف است کلانشهری مانند شیراز در لیگ برتر تیم ندارد و باید به تیم‌های این شهر بیشتر رسیدگی کنند.

اسماعیل زارع سرمربی موقت فجر شهید سپاسی شیراز هم بیان کرد: شهرداری تبریز پرتراکم در دفاع بازی کرد و بازیکنان مانند مسابقات قبل در زدن ضربات آخر تمرکز نداشتند و در دیداری که می‌توانستیم برنده باشیم، یک امتیاز را تقدیم شهرداری تبریز کردیم.

وی اضافه کرد: تیم هنوز نوساناتی در روند نتیجه گیری دارد و بیشتر باید روی نقاط ضعف کار کنیم، چون بازیکنان بدی نداریم و هنوز به هفته‌های آینده امیدوار هستیم.

فجر سپاسی شیراز در هفته ۱۳ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه ۲۷ آبان ماه میهمان بادران بادران خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار